Tuesday, March 15, 2011

Sepi ...





Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

12 comments:

Dinas Aldi said...

Kasehhh, napa sedih ni? sob sob..

Kaseh said...

Dinas... aku mmg sentiasa sedih... tapi cuba utk tutup kesedihan aku tu.. cuma kadang2 terlepas jugak...

apdm said...

salam

sepi dan sedih bercantum menjadi satu

Kaseh said...

sisyira... wsalam.. :(

eyna azmi said...

lorr .jangan la sedih sedih .,

Cik Ina Do Do Cheng said...

kaseh , kenapa nak sedih, makcik kan ada. hidup ni biarpun susah, sedih , duka , harus dinikmati.jom kita lupakan kesedihan tu.

maira said...

jangan bersedih kaseh...

semoga sepi itu cepat diubati k :)

ratusiput said...

jgn pandang belakang.kena bangun n sentiasa kena pandang ke hadapan... :)

attyfir said...

sedih ar lagu nie..sobsobsob sambil mengesat air mata

Mimy Hamid said...

aku tgk citer ni nangis beb lagi ada background lagu ni...syahdu

rasp said...

lagu nie sungguh touching...
sesuai dgn jiwa yg sedang down...
tapi kaseh byk2 bersabar and istigfar ya sis...

Pepel BoNda AmaNi said...

sedey....sama seperti hatiku yang tengah sedey pilu skrang nie...