Tuesday, March 22, 2011

M for ....

M for MALAS & MACAROONS....

tika dan saat ini saya teramat malas mau update blog... busy pun ya jugak..

tapi hati tgh berbunga2 sebab... tak sabar nak dapat Delivery Macaron CikMin...

last week order, harinih baru dapat..insyaALLAH, cikmin punya order pack woo..kena tunggu turn.. and now..its my turn.. :)

tadi Gdexpress dah call.. maka nyaa macaron saya sudah ada dekat2 sini la kans..

yippieee :)

nati dah sampai.. dah rasa... saya share gamba yer..gamba je la buleh share..macaroonnya takleh :P



pic ni bukan saya punya..kidnap gugel :)

26 comments:

bujal X said...

ble tak describekan rasa macaron tu macamana?

eyna azmi said...

M for makan ...muhahahaaha

Unknown said...

sama laaa kaseh....malas jugak mau update blog.....jalan2 blog orang sajerrrr....:))

-anidaothman- said...

dhlaa bentok cumiLL..kaler maler lak tuh..nanak satuu bleww

Kaseh said...

bujal : boleh beb..nati eik

Kaseh said...

Eyna : tepatt sekalii :P

Kaseh said...

is3 daeng : mmg kadang2 malas kan nak update

Kaseh said...

op_ida : cumel sgt macam sayg nak mkn kan..,.muehehe

Dr Singa said...

saya dah beli
saya dah dapat
saya dah khatamkan dengan cepatnya!!!


dapp !!!!

rasp said...

suka tgk kaler2...
nanti report ya rasanya...
tak suka yg manis2 sgt...

Chik Att said...

ishhhh ..laku betul macaroon cikmin yeee

attyfir said...

nanti makan kan utk den ye.

cikbedahlaser said...

err.. ade satu ketoi tu saya punye kan? kan kan?

miloaiskurangmanis said...

nok.... bila mau belikan utk iols???
heheheheh

h4ni3 said...

arghhh
ku mahu lagi!!!!
nanti la.. tunggu gaji.. miahahaha

Dr K said...

saya mmg ingat nak suruh mommyziyyad master the skills buat macaroon ni lah..org malaysia tgh gila macaroon....bleh buat duit ni..

eh, hari ni sudah hari selasa tahu..kamu jangan malas malas lagi ya..

NM02 said...

ai pun lemau hari ni... m for ngantuk.. aci tak gitu?? hehehe

ratusiput said...

mmg ngah top macaroon ni.describe skit camne rase dia..tak pnh makan..

Mimy Hamid said...

aku macaroon ni suka..tp takleh byk..manis giler....tak tahan

sekamar rindu said...

salam..

janganlah malas nak apdate blog kak...

rajin2 laaa..

alien said...

M for mata rabak!!

Ati Masrif said...

yummmiiii....

nak 4 ..hihi

Cik Ina Do Do Cheng said...

oooo ini pengaruh dari Doc hanie ye. kalu berkaler cam tu makcik suka buat hiasan je.

cikmin said...

Salam kaseh..

Thanks for promo ya..dan terima kasih sekali sudi oder dengan CM Macarons ya.

maira said...

cantik n kalerful... geramla tengok kaler dia.. :)

Pepel BoNda AmaNi said...

aduh xmenahan tengok kaler2 dia tue..nice sangat