Wednesday, March 2, 2011

Aku Wanita Biasa...

dear blog..

its 1:30am.. teman i boleh? :(




Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana


Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..

8 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

Boleh je, tapi makcik dah mengantuk .cam mana tu? Kaseh kenapa 1.30 belum tidur lagi.

Unknown said...

ble amati lirik lagu kris nie..mcm bermaksud lak slps penceraiannnya

Kakcik Seroja said...

Wah... 1.30 tu kakcik dah hanyut jauh ke lautan mana entah.... :)

maira said...

suka lagu nie... lewatnya kaseh tido :)

attyfir said...

huhuhuhuuhh.i like this song so much ..
sungguh menyentuh kalbu ku

Dr K said...

1.30am saya dah dibuai mimpi :P

Pepel BoNda AmaNi said...

lagu nie memberi maksud mendalam...kan..

eyna azmi said...

suka lagu nie