Thursday, March 17, 2011

Mood Yillek!

Entry malas..


saya kecik hati dengan mak dan adik saya... normal kan?



dari semlm saya takde mood..



so harinih pun takde mood..



takde entry... nak blogjogging jer..kasi ilang lemak tepu kat badan ni..erk bolehkah?



kalaula dgn blogjog boleh bakar lemak alangkah bahagianyaa..


tu je.. mood yillek...siyesssssss kecik ati aii tauu... menci.. :(


saya tengah stress... teringin nasi beriani ayam.. mana mau carik kat nilai ni?

pastu nak carik kuih kat bawah nih.. cer teka kuih apa kalau korang pandai...




uwaaa...nak carik gak...tak kira...

ermm okla babaiii..... daaaaaa

21 comments:

Ahkak Geli said...

lopak tikangggg!!



lompat tikam kan??

aku betol, so aku nak hadiah...heheehhe


kat kg aku kalu lopak tikang ni takde pulut tau

eyna azmi said...

nasi beriani .... oh sedapnye ...

lompat tikam ..... yeay ..aku pandai .. puteh ko saje jek ... dah la aku tak makan lagi ...menci .... menci ko ...selalu dera perut aku tau ...

ololo asal merajuk ngan mak ngan adik nie ?

Kaseh said...

nowaa ko mmg bijakk....mana nak carik lopak tikang nih..jom kita g makang sama2..mueheh

sahromnasrudin said...

nilai banyak mamak kan..senang nak carik nasi beriani ayam tue cume sesuai atau tak dengan tekak kita

Pepel BoNda AmaNi said...

kecik hati dengan family tue normal kot kan....selalu jugak mengalami masalah yang sama...tapi bak kata pepatah..air di cincang xkan putus...huhuhhuu kena jugak terima walaupun dalam hati..hanya DIA yang tahu....pasrah...

*tengah mode sentap dan kecik hati dan down dan segala bagai jugak nie....*

Kakcik Seroja said...

Hehehe... dalam mood yillek pun, boleh jadi satu entri. Meh datang Ampang, kita makan nasi beriani di JM Beriani. :)

Kaseh said...

eyna : ko masakkan utk aku bule? lopak tikang..

Kaseh said...

sahrom...kebykkan mamak kat nilai ni nasi beriani dia hari jumaat..kena tunggu esok heheh

Kaseh said...

purple...tu la pasalll..kita serupaa

Kaseh said...

kakcik...ya allah JM beriani tu sedappppp kakcik oii...

h4ni3 said...

huikss
kenapakah?
sabar.. sabar..
mana tau balik keje petang kang, mak dah siap masakkan nasi beriyani n kuih lompat tikam.. :))

Siti Noor Aminah said...

nasik beriani tu betul2 mengghairahkannnnnn.. lapaqqq...

ratusiput said...

biasalah tu kaseh kalau kecik2 ati ni.kalau ngan adik takpe.tp kalau ngan mak jgn lelama.ngalah je.tp kalau skang ni kaseh nk bwk mood takpe...kasi reda2 dulu...nanti lelama dia ok sndiri... :)

NurulHudaResad said...

lompat tikam!!kompom betol..!!
jgn la kecit2 ati....merajuk manja2 takpe....hehehe

Ahkak Geli said...

nak makan ke? jom la date lunch ni...hahhahaha

AmY-AdLi said...

gedik lah !

maira said...

kecik ati perkara biasa kaseh.. jangan lama2 tau :)

sedapnya nasik beriani tu.. nak kena polish skill masak beriani balik nie :)

eyna azmi said...

kaseh .. lopat tikam aku tak pernah masak ..aku beli jek ... nanti weekend nie aku tengok kat pantai dalam ada ke tak. kalu ada nest weekend aku bawak ko p makan lompat tikamm

Cik Ina Do Do Cheng said...

kaseh kenapa tu, janganlah cam tu. pergi makan lompat tikam, mana tahu lepas ni tak marah lagi.

mummysyafie said...

alamak..mana gi mood kaseh ni.

Ati Masrif said...

biasalah tu adik beradik..

tapi kak ati ni sampai lani
masih belum berbaik dgn kakak...

huwaaa...sgt2 sedih..
apa nak buat..dia sgt ego org nya