Monday, March 14, 2011

Bantuan diperlukan urgent!

ada sapa yg excellent IT and baik Hati tak?

mintak tolong sangat2...penting ni antara hidup dan mati..


kalau anda pandai IT dan baik hati.. saya nak mintak tolong..


tapi kena tolong dgn ikhlas.. nati saya bgla kukis sebungkus lalala...


pleaseee...need ur help badly :(

kalau anda willing to help, email me at mydreamweight@yahoo.com dgn subject kat email tu ``kaseh, i can help u`` so takde la saya ingat anda spammers n takkan delete email anda tuh..


tolong eh...

28 comments:

Dee said...

kasih..tolong apa tu x dibagitau lak eh..harap2 adalah yg sudi tolong..

ratusiput said...

tolong apa tu kaseh.tp ratu kompem takble tolong kalau bab2 it ni...failedddddddd... :)

attyfir said...

insyallah mesti ada yg celik it akan dtg tolong kaseh nanti

Dr K said...

antara hidup dan mati tu....~huhu

Dinas Aldi said...

teringin sangat nak tolong tapi aku tak masuk kategori excellent IT, huhuhu..aku doakan semoga ada yg excellent IT akan tolong ko nanti.

bujal X said...

apa cer? emel la~~kat fb pun ble~

Kakcik Seroja said...

Alamak! kakcik tak pandai la Kaseh...

Kakcik ni [pun dah beberapa kali nak cuba tukar cat blog kakcik tapi asyik tak berjaya...huhuhu....

InaAchik said...

saya bukan along... saya cuma nak tolong.

check ur mail!

~Rina Mazlan~ said...

taknak tolong ahhh... tapi nak cookies leh tak.. leh arrr...

mummysyafie said...

tak reti sangat pasal it ni..

maira said...

it fail jugak huhu.. semoga dipermudahkan segala urusan :)

eyna azmi said...

tolong apa tu? aku tak berapa reti sgt tapi ko boleh bgtahu aku kot kot aku boleh tolong ko

sekamar rindu said...

salam...kak sr nak tolong pun IT tak berapa pandai..

Kaseh said...

Dee : ermm betul2 need help :(

Kaseh said...

Ratusiput : kita serupaaaa hehehee

Kaseh said...

kak atty : harap2 macam tu laaa..

Kaseh said...

DaddyZ : haha tau takper... :P

Kaseh said...

Dinas : doa dari ko pun dah ckup beb..hehe thanx

Kaseh said...

BUjal : dah email tadi kan :) thanx eh beb..

Kaseh said...

kakcik : takper kak..hehe akak jengah ni pun da bersyukur..

Kaseh said...

inaAchik : yaaaaa aku syg ko..t.kaseh beb...

Kaseh said...

RIna Mazlan : hahah kukis sudah abeh lorr.. lambat.ehehe

Kaseh said...

mummyshafie : sama la kita nor..basic sket2 buleh la..

Kaseh said...

maira : thanx dear :)

Kaseh said...

Eyna : nati aku pm ko kat fb..

Kaseh said...

SR : takper dik.. SR bertanya ni pun dah memadai..hilang stress akak kejap..hehee..

Cik Ina Do Do Cheng said...

kaseh nak tanya pasal apa. nanti makcik email kaseh, kalau makcik boleh bantu.

Ati Masrif said...

alamak...

kak ati mmg tak pandai
bab2 IT ni