Monday, March 7, 2011

Live : Adik kakak sdg study :)

Tika dan saat ini adik dengan kakak tengah study kat umah acu dorang.. acu ajor math..esok ada exam math.. dgr acu ngadu kat facebook..budak dua org ni kena tengking sokmo..hhehehe adehh.. biasalah dapat acu garang nak mam.... amekk..

mudah2an masuk otak la apa yg diajar tuh.. aminn.. :)

17 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik pun kalau ajar budak garang. tak boleh jadik cikgu makcik ni. sebab tu bab mengajar makcik serahkan pada suami.

Kaseh said...

tu la ..sama ar ngan kaseh ni makcik..hehe tapi adik kaseh tu lagi garang.. muka je lawo tapi garang gilerrrr...

h4ni3 said...

esok acu ajor add maths pulak ek

kekeke.. weng terus budak2 tu kang

Dinas Aldi said...

eh, siap ada calculator tu, heheheh

AmY-AdLi said...

tiap2 soalan kene tonjol kepala masing2... bengap sgt !!

Kaseh said...

hanie: haha takyah tunggu addmath beb..kalau anto kat acu dia hari2 mmg weng budak2 tu dikerjakan..

Kaseh said...

DInas : calculator tu utk cikgu dia yg malas mengira wakakaka...

Kaseh said...

amy gedik : amyy nehhh jgn buatmacm tu lg.. jgn tunjal2 pala.. nati lagi bengap jadik dia..along lupa nak pesan tadi marah tengking takper.jgn naik tangn.,,mmg tekanan sket ajor budak2 nih...haisshh

kakcik said...

Minggu exam dah bermula. Semoga anak2 dapt menjawab soalan dengan betul...

maira said...

bagusnya ada makcu yang baik hati nak mengajar w/pon garang, hati baik tu... hehehe

rasp said...

nak ajar budak mmg kena byk sabar...
kalo kena jerkah skit2 tu standard la hehehehe

atty's said...

kty pun ajo garang..tp kalau tak grg budak2 tak jalan ..

mummysyafie said...

gigih diaorg belajar ngan acu..nor pun garang kalau mengajar

Ati Masrif said...

eemm..samalah dgn kak ati ni
tiba2 leh tukar jadi lion tau


^___^

Daddy Ziyyad said...

very the advance betolll budak2 sekarang..kena marah pasal pelajaran pun ngadu dlm pesbuk...~hahaha

eyna azmi said...

aku rasa ko lagi garang kot

sekamar rindu said...

salam...kak kaseh,

bagusss nyaaa...:)) sedang mengira la tu agaknya adik tuuu