Saturday, March 19, 2011

BBQ wif family & Neighbours!


Malam ni ada potluck BBQ ngan jiran2 kat rumah.. so ni adalah bahagian kami..biasala sapa lagi kalau bukan mama yg sediakan.. Ada Whipped potato, Coleslaw , Baked Beans... bahan2 yg akan dibakar pulak.. ayam..daging..sosej..pastu apa ntah nama kepah dalam buluh tuh...

jiran2 yg lain bawak apa saya taktau..tak turun tgk lagi.. natila kang saya amek gamba ..

daaa...

14 comments:

Farra Dhelina said...

hehe o lupe nama ye..suka lah kak sy pepahat tu..wat sambal pun..alahaiii

Kaseh said...

farra : hehe maceh bgtau tadii...siyes akak lupa.. rupanya bila dah masak dia liat2 gitu kan..

mummysyafie said...

kalau kepah dalam buluh tu orang sarawak panggil 'ambal'. kat sana siap ada yang kering..sedap taw

ratusiput said...

tak pnh nmpk jugak benda pnjg2 tu kt jb.jgn lupa uplod gmbar tau kaseh...

eyna azmi said...

yang dalam bekas panjang tu apa eh ? sory aku nie "darat" sikit

sekamar rindu said...

salam.....best laa kalau berjiran..

leh makan..:)

Dinas Aldi said...

fulamak best la bbq ramai2 gitu, bawak sorang sikit, jadi banyak makanan tu.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

lapar, lapar, kaseh jiran sebelah je ke, makcik punya habuan mana? jangan mare gurau je.sedp tu, nampak cam kambing je tu.peberet.

IMANSHAH said...

wah rakan sejiran yg baik..aktiviti bersama gitu

maira said...

waaaa..... bestnya.. kalau dekat mesti dah tumpang 2 belah kaki :)

rasp said...

bestnya berbbq...
akak dah lama tak berbbq nie...
dgn jiran2 plak tu...
maufakat membawa berkat...
eh tul kan ayat tu hehehehe

atty's said...

kty pun paling suka kalo buat bbq

Mimy Hamid said...

mana resepi ..meh sharing le

Ati Masrif said...

banyak tu...

ramai ke jiran2 semua?