Thursday, March 3, 2011

Janda Datuk K `Tengku Zawiyah` Bakal berkahwin ngan Datuk K jugak :)

saya baru lepas blogwalking.. singgah umah NeenaNuar.. jmpa entry ni n kidnap.. hehe... berita hangat nih..kesian kat Tengku Zawiyah masa dia kena cerai ngan datuk K dulu..






Bekas isteri ahli perniagaan Datuk Seri Khalid Mohammad Jiwa, Tengku Zawiyah Tengku Izham bakal menamatkan zaman jandanya dengan seorang ahli perniagaan bergelar Datuk Mei ini.




Bakal suami Tengku Zawiyah, Datuk Joseph King atau nama Islamnya, Rayyan JK Abdullah merupakan bapa tunggal kepada dua orang anak dan berusia 40an. Memeluk agama Islam awal Februari lalu, beliau merupakan usahawan yang berasal dari Sabah.







Memetik akhbar Utusan Malaysia yang disiarkan hari ini, majlis pernikahan itu dijangka berlangsung pada 12 Mei depan dalam satu majlis yang akan dianjurkan secara sederhana. Tengku Zawiyah yang juga kerabat diraja Kedah pernah mendirikan rumah tangga dengan Datuk K yang kini merupakan suami penyanyi nombor satu tanah air, Datuk Siti Nurhaliza. Kedua-duanya bercerai pada 2005 dan hasil perkahwinan selama itu mereka dikurniakan empat orang cahaya mata lelaki, Anas, Adib, Asyraf dan Azief.
p/s: alhamdulillah sampai jodoh tengku zawiyah dah.. sapa kata janda 40an tak laku, hensem tu laki dia.. mudah2an moga jodoh kali ni berkekalan hingga akhir hayat...

31 comments:

Daddy Ziyyad said...

no komen lah..

alien said...

sampai seru dah~

atty's said...

semoga berbahagia.

kakcik said...

Semoga berpanjangan jodoh ke akhir hayat mereka dan hidup dalam kerukunan berlandaskan agama dan iman...

bujal X said...

tak sempat nak ngurat~haih~

Chik Att said...

tak tau nak kata apa.....
dia pun dah jadi macam artis nooo

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

what comes around goes around....heheheh

h4ni3 said...

vahh vahhh
ini latok manyak hensem juga maaaaa
:D

Ms.Lilies said...

moga bahagia...

Amy Syaquena said...

semoga beliau bahagia dan perkahwinan kedua nie kekal hingga hujung nyawa..

p/s: jemput join contest sinar raudah

Lazyf said...

selamat pengantin bru...
moga TZ mampu membimbing bakal suami ke jalan yg diredhai oleh Allah SWT...InsyaAllah

maira said...

baguslah TZ dah ada pengganti, semoga berkekalan hingga ke hujung nyawa... :)

Kaseh said...

Daddyziyyad : pergh jawpan artis.. muehehe

Kaseh said...

alien : alhamdulillah..dah jodoh dia kan...

Kaseh said...

kakty : tu la kak..kaseh nak sgt tgk dia happy...

Kaseh said...

kakcik : aminnnn..

Kaseh said...

BUjal : tu la sapa suh lambat bertindak!

Kaseh said...

ChikATt: abeh dah laki dia kena kebas dek artis...hehe dia pun sama tempias jadi artis...

Kaseh said...

purplelicios : betol2

Kaseh said...

Hanie : kannnnnnn...hensem kan...heheh

Kaseh said...

mslilies : aku pun doakan mereka bahagia mi...

Kaseh said...

amy syaquena : aminnnn.... hehe ada contest eik.kang kaseh jengah...

Kaseh said...

lazyf : aminnnn....

Kaseh said...

Maira : aminnn...ramai doakan kebahagiaan mereka..mudah2an termakbul doa kita semua....

b a m b a m ' s said...

kalau jodoh tak ke mana yer kak ek.. heheheheh.. tua ke muda ke.. nan ado yang kesahhh...kekeke..janji happy sudah.. :P

CathJ said...

good news.. :D

sekamar rindu said...

salam..kak kaseh

semoga berbahagia buat Tg Zawiyah dan pasangannya...:)

ieda said...

boleh tahan handsome dan mudeee orgnya .. tua TK 8 tahun uuuu huhuhuh

mummysyafie said...

bagus la..semoga perpanjangan perkahwinan kali ni

eyna azmi said...

dah jodoh dia ..semoga berbahagia

Dinas Aldi said...

semoga dia menemui kebahagiaan, amin!