Thursday, January 20, 2011

Teringin..n nak sangat.. :P

Tika dan saat ini saya menginginkan menda ni...

ada sapa2 baik hati tolong belikan :) hhahaha


Home Steam Sauna.. daripada dok lepak meniarap lam bilik ni baik dok dalam sauna macam ni kan... leh gak susut badan tuh kaseh oiii...

ermm yg ni sempoi.. RM480 jer..



yg ni mahal sikit..tapi takyah nak rebus2 air bagai..tekan2 je on...



takde ke sapa2 baik hati tolong belikan ai... takdeker...





p/s: lalalalalala... pasni nak buat cekodok udang.. haha baru citer pasal steam sauna nak kurus badan tapi wat cekodok udang pastu minum ngan kopi O. .perghhh.. saje bg daddyziyad terliur , member gerenti sat g balik suh mummyziyad wat cekodok.... haha ...haishh... zasss

9 comments:

Dinas Aldi said...

kahkahkah camna ni, nak steam sauna & buat cekodok udang plak lepas tu!

Kaseh said...

DInas: hahah tu la pasal.. tak jadi goreng cekodok..mama dah beli apam balik....ahah sama je kan..diet ilang..

yg pasal juhama tu..mmg kaseh pun respek giler kat anak firdaus tu...jawapan yg sgt bernas..heheh

mama_iris said...

kalo nak beli..beli ngan kita la..hehehhe....kita kan jual..=)

Mimy Hamid said...

umah aku orang promo ni...ehehhe.siap cuba lagi..pastuihih dia ajar cara tradisional bahan rebusan....leh jimat rempah ko..tp tak beli pun

Farra Dhelina said...

takpe smbil layan cekodok, leh lepak dlm sauna..ekekek agak2 berkesan ke cmtu? hehehe

umakaiii mhal tu kak...

Zulaikha said...

Bagi diskaun boleh ler...hehehehe...=)

Kaseh said...

Mama_iris: aik ada jual ehh... besh2



Mimy: syok tak dok dalam tuh? hehe



farra: haha sambil sambil bersauna eh....sabo je la.. mahal kans..



ika : harussssss bg diskaunn..heheh

ieda said...

dulu akak ada .. tapi akak jual sbb x der masa dah nak gune huhuhu rugi kan

Kaseh said...

kak ieda: alaaa akak pi jual..uishh bg kat kaseh pun takper heheheh