Friday, January 21, 2011

Friday nite movie - Estet

tak jadik tgk damping malam..sendiri takut..hahaha






edited: citer ni merepekkk giler... bosan..ingatkan besh sgt la sampai actor n producer dia dok gadoh2 dulu sbb tak menang award... hampeh..

6 comments:

Daddy Ziyyad said...

damping malam tak seram lah...-ikut kata adik & ayah saya yg dah gi tgk kat wayang..hihi

Kaseh said...

DaddyZ - uishh awal2 je dah ada munyik2 tak besh..terus off.. haha.. ermm citer estet ni pun mengong semacam jek..ngarut betol laa iskk..

mummysyafie said...

baru lunch tadi tengok citer seram. tengok khurafat..hihihihi....asyik pejam mata je.

Kaseh said...

mummyshafie: seram tak nor khurafat? kalau kaseh tak dapek la nak pi tgk...rugi duit tiket je nati..hehe

Mimy Hamid said...

estet best ker??

Kaseh said...

mimy: tak besh... aku ngah tgk titanic ni ha.. jap lagi nak tgk Jalang...