Tuesday, January 18, 2011

Terasa Hati..


Ermmm korang pernah tak terasa hati dengan mana2 blogger yg korang kenal?


jawabla jujur ngan ahkak.. ke akak sorang yg terlebih sensitif... :(



heheh... saja je...



tapi siyes nak tanya ni..penah ke terasa hati ngan mana2 blogger sepanjang korang bergiat dalam dunia blogging ni?

17 comments:

mama_iris said...

pernah....hehhehe....

Kaseh said...

mama_iris : sama laaaaa..uwaa.. tapi takleh nak buat apa kan..

Madam Sooyaree said...

Mengapa Kaseh... (macam lagu pulak)

Jangan majuk ok. Kadang-kadang ada la jugak, tapi bila fikir balik, terus tak jadi, hihihi

Kaseh said...

Madam sooyaree : tu la..malas nak pk sebenarnya..tapi kan..hati ini kan.. ada taman la pulak.. sayu je kekadang..lalalal hehe

POSH76 said...

Frankly sepeking mmg ada tp biarlah allah saja yang tahu amin...

TopsyTurvyMum said...

Salam Kaseh:)
Kalau terasa dgn entry dia, anggap je la dia takde niat nak sakitkan hati kita. Ala2 cam terkena batang hidung jer padahal dia takde niat nak sakitkan hati sape2 pun..

Ker ada org tak jawp soklan atau jawap cara kasar atau menyindir??

Pernah la jugak terasa, tapi anggap je cam atas tu:)

Kaseh said...

posh: ermm tu la kan..kena pendam jek lam ati kan...

Kaseh said...

TTM : kita kena pk positif je la eh..tu yg kaseh buat skang.. ..waaa.. sedeh gak kekadang2.. bleh ngalir air mata woo..hehe

Iena said...

ada...
mmg kecik ati...
dari close blogger tapi dah jadi cam org asing...
its ok, biarkan sajork...
malas nk pk... :)

*tapi aku xnak ko kecik ati ngan aku... kalo ader, aku mintak ampon mintak maap yer...

maira said...

alhamdulillah, x penah kecik ati lagi..

sabar ek kaseh... kadang2 ada yang kurang perihatin, maira pon ada kelemahan... kalau ada terasa ngan maira, maira mintak maaf yer.. :)

Kaseh said...

iena : aku ngan ko ok..aku pun nak mintak maaf kalau ada salah silap..wahh pasni aku kena buat entry mintak maaf la hehe

Kaseh said...

maira : sama2 la kita..kaseh pun mintak maaf kalau ada terkasar bahasa eh.. biasala hati ni sensitip..hehe

Mimy Hamid said...

ada ke?? heheh aku tak kesah sgt...tp kalau yg close sgt tu rasa la...cam ko ...hehehe..ada terasa tak ngan aku?? cakap ek...maaf ku pinta

atud said...

kaseh, atud tak terasa hati tp atud selalu JELES bila dpt tau ada blogger pregnen... huhu... i'm happy for them but at the same time, sayu je... dlm hati ada taman jugak...

Kaseh said...

mimy: sebab rapat la aku terasa kot..hehe tapi ngan ko takde hal..kalau aku ada wat ko terasa pun minta maaf eh beb...



atud: alahaii..takper dear..maybe lum rezeki lagi tuh.. kasi can atud hanimun lama sket..hehe kaseh doakan atud akan dapat baby nati..aminn..

DrSinga said...

adaaaaaaaa.......
:)
sebab dia cakap satu perkataan je..
berminggu saya tak jenguk dia..
sekarang..
dah ok... berbesar hati malah..

Kaseh said...

DrSinga: pheww..sib baik skang dah ok heheh