Thursday, January 27, 2011

sayangg..nak!

ramai kawan2 sy kat sini dah kawen kan..so korang open kan.. kalau korang nak makelove kan..korang ckp apa eik kat partner korang? biasa wife mintak hubby ..ke hubby mintak kt wife?
selalunya si suami yg mintak kan.. hehe tapi citer kat bawah ni lain lak.. aduhaii..

sayanggg..nak! :P


Cer korang baca ni..

sumber dipetik dari Resepirahsiaku..




Selalunya si isteri yang minta perlindungan polis jika suami selalu pukul isteri atau isteri lari dari rumah kerana tak tahan dengan keinginan kuat seks si suami. Dalam dunia sekarang macam-macam boleh berlaku kerana karenah pasangan masing-masing. Kali ini si suami pula yang tak tahan dengan keinginan kuat seks si isteri. Si suami sampai lembik dan tak bertenaga lagi untuk pergi bekerja serta tak cukup tidur sehingga terpaksa minta perlindungan polis.

Sungguh menyedihkan jika seks menjadi keutamaan dalam hidup berbanding dari melakukan amal ibadah. Kata seorang penoreh getah berbangsa Cina di Jeli, Kelantan. "Gua tarak takut itu halimau bila gua pergi toreh itu getah, tapi gua manyak takut sama gua punya bini....hali-hali mau??. Boleh pangsai cipat loo!!. Baca kisah isteri terlampau ini.

BERLIN, Jerman - Seorang lelaki Turki yang menetap di Jerman mendapatkan perlindungan polis kerana isterinya yang kerap meminta melakukan hubungan seks, kata polis semalam.

Menurut polis, lelaki itu datang ke sebuah balai polis di barat daya Jerman pada Selasa lalu.

Lelaki itu berkata, dia telah tidur selama empat tahun di sofa untuk mengelak daripada tuntutan daripada isteri yang mahu melakukan seks.

Isterinya itu telah dikahwini selama 18 tahun.

Dia mempunyai dua orang anak hasil daripada perkahwinannya itu.

"Sekarang, dia bercadang untuk bercerai dengan isterinya itu dan keluar dari rumah dengan harapan dia pergi ke tempat kerja dalam keadaan yang cergas sepenuhnya.

"Ketika itu, tindakannya mahu keluar dari rumah mustahil dilakukan kerana isterinya sering datang ke ruang tamu meminta dia melaksanakan tugas perkahwinan (seks) sehingga membuatkan dia meminta pertolongan polis untuk mendapatkan tidur pada waktu malam," menurut polis. - AFP



p/s: giler kuat nafsu pmpuan tuh..haishh..

10 comments:

h4ni3 said...

hahaha
bini dia ada pakai susuk kat anu kot
:P

maira said...

muahahaha.......... selalunya suami yang hali hali mau... ini dah terbalik kuang, kui kui kui...

kakcik said...

mati lorrrr....

Mimy Hamid said...

ahahhaah hari hari pengsan.....

Dinas Aldi said...

kahkahkahkah ada baca kat paper online siang tadi.

memang jarang dengar lelaki merungut pasal hal macam tu. yg selalu dengar ialah dema merungut tak cukup, kahkahkah!

Kaseh said...

Hanie : giler kans..yg normal pun penat giler..ni kan kalau pakai susukk..walaaa

Kaseh said...

Maira : kalau kaseh ..kaseh mintak kot..wkakakakaka..

Kaseh said...

kakcik : somput terus kan kakcik..kalau hali hali mau..

Kaseh said...

mimy : tapi utk org baru kawen cam ko harus hari2... lariksssssss

Kaseh said...

DInas : totally agress beb.. salu laki asek merungut jek kan.. asek nak jek kan.. tak puas2..wakakak..pandai2 jek aku..