Friday, January 14, 2011

Demam buat cara demam la..

dok lama2 lam bilik sgt membosankan.. da abeh BW tadi.. baring2.. pastu g dapur.. bukak2 freezer.. nahh kau.. stock icecream nayna budak2 ni belikan.. dah bleh buat jual da ha..

maka korang rasa den tak teringin ker?


macam2 flavor lak tuh..haisshh.. ngan chocolatenya..,lime nya..isk isk..


yg cone punya pun ada.... alaaa makan sikit takper kan.. tak melarat der batuk nih..



apa org kata tuh..obatt haa obatt ...... makan icecream leh jadi ubat batukk.. erkk tol ker?
so tak salah la kan saya makan sikit... ermmm...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



hehehehehe..anty2 uncle2 jgn la marah maklong sayer.. dia bukan nak makan icecream tuh.. dia buatkan utk saya jer... :P

annty nak? :p

6 comments:

^^AnGGun^^ said...

hahaha.suspen jek akak ni taw..

tp mmg orang kata ubat pada demam ke batok tah lupe..itu dokto3x obersea ckp la:D

Kaseh said...

anggun: wakakaka saspen eik.. akak pun penah dgr gak..mkn icecream leh ilangkan batok tapi akak tak penah try..takut..heheh

kakcik said...

ish... iye iye je... :)

Kaseh said...

kakcik : hahah :P

*Miss Geli^ said...

bulih..bullih..sila la

Kaseh said...

miss geli : da nowa..aku dah link dah..sentap woo...