Monday, January 31, 2011

Downy yg wangi ..

seriusss wangiiii giler downy baru nih.. haa amek. ..



Dari pagi tadi saya dok mencium baju sendiri..


bukan bau parfum pun..(sbb arini terlupa nak pakai parfum) .. tapi sebab bau baju..


seriuss wangi .. mmg betol la cam dalam iklan tu..downy mmg wangi giler.. tahan lama berminggu2 pun ada tau.. sebab apa saya ckp tahan berminggu2?
sebab bila basuh telekung guna downy nih.. dia melekat tak hilang2.. fresh je bau dia..
memula tau pasal downy ni masa ofismate dok basuh telekung ofis, dia guna downy ni.. pastu biasalah kan kalau telekung share guna ramai2 ni, bau dia kdg2 agak kureng kan..tapi bila dah pakai downy ni.. siyes la fresh jek...
terus saya dah tukar dari softlan ke downy.. dua2 kaler sy dah try n dua2 kaler sy suka..
try la..wangii ..tak tipu.. hehe..
sgt elok utk anda yg mempunyai suami yg suka berulang pakai jeans..pas pakai gantung...pakai kejap gantung.. haa kalau da guna downy..atleast tahan lama sket wangi dia.. hehe

18 comments:

^^AnGGun^^ said...

memang wangiiiiiiiiii
mels pon syuke♥

Kaseh said...

anggun: wangi kansss.. heheh

kakcik said...

Wah.. sepatutnya Downy bayar upah kat Kaseh ni... :)

eyna azmi said...

eyna suka yg color purple tu

Dinas Aldi said...

hehehe kita memang dah lama pakai Downy *senyum meleret*

h4ni3 said...

kalau dah kena kentut,
masih wangi lagi tak?

ekekekke

sue said...

i like it kak..sue mmg pakai dua2 tu pun..jimat dan yg penting harummmm...

Kaseh said...

kakcik: kalau dia byar kaseh belanja kakcik makan tau heheh

Kaseh said...

eyna: pepel sedap..pink pun sedap...rasa macma malas mandi hehe

Kaseh said...

DInas: sebab tu kitaaa sentiasa wangii...

Kaseh said...

hanie: dah kentut pun wangiii siyess.. cer buat..hahahah

Kaseh said...

sue: wangi kan.. mmg patutnya jimat tapi mak akak dia bantai buh byk2..macam masa dia buh softlan dolu2.. tak sampai 2 minggu da abeh..haha..

sekamar rindu said...

salam..

memang wangi..terasa hingga ke sini..:)

Kaseh said...

SR: betolll mmg wangiiii..

Madam Sooyaree said...

Kita kat sini pun ber Downy :D

Kaseh said...

madam sooyaree : eh kat sana pun ada eik..hehe dulu detergent kaseh suka pakai Tide..wangi jek..tapi softener lupa lak guna jenis apa..

noradzlina.kamdani said...

lin blm pernah pkai downy..tp mmg tahu yg ianya sgt wangi...klu org tingkat 5 yg gantung baju lepas pkai downy..kt GF pun bau wangi

maira said...

bulan depan nak tukar kepada downy haha... (baru je beli softlan refill yang 1.8L tu...) err.. kaseh, downy nie ada refill x?