Tuesday, January 25, 2011

Ibu Makan Anak sendiri..




















Berita selanjutnya korang klik Sekamar Rindu


credit to Blog Borak Kosong gak


P/s: lihatlah duniaaa.... :(

11 comments:

sekamar rindu said...

salam..

meruntun jiwa bila melihat kepala anak yang tidak berdoa berada di dalam kuali..siap sedia untuk digoreng..

kejam..kejammmmmmmmmmmmmmmmmm!!

tq atas link ini.

Cik Wanie said...

Ya Allah akk,
x sanggup nak tgk dah nie,
kenapa jadi mcm nie,

adoilah,
wanie x bole nak ckp apa2 lagi kak,
hurm

DrSinga said...

biar betul!!!!!!

Emynz said...

Anak dia ramai kot, dia ambik yg paling kecik sbb nak kasi anak yang lain makan. gile saiko btol. creepy.

Ms.Lilies said...

astaghfirullah...
apo la org ni

maira said...

astaghfirullah... benarlah kata kata "kemiskinan akan membawa kepada kekufuran".... kesian si anak.. :(

ieda said...

ya tuhan
dikk pic nie kisah nie dah lama kann ..
kata kawan akak dari tahun lepas kan huhuhuh sedihh lahhh :(

mummysyafie said...

terus kecut perut tengok.

tak mo baca la

h4ni3 said...

wo wo wo!!!
hilang akal ke ape????

Mimy Hamid said...

ini jenis yang dah hilang akal...otak dah macam binatang...

Kaseh said...

Sekamar rindu : wsalam... mmg tersgt kejam..


CIkwanie: akak lagi la tgk smlm terus teringat2...



DrSInga: betol kot...



Emynz: kot ye pun takkan takde menda lain dia leh buat mkn..creepy kann..haishh



Ms Lilies: ngeri dan kesian kan..



maira: setuju sgt ngan kata2 tu..



kakieda: ha ah kak..dah lama tapi tu la..ngeri kan tgk



mummyshafie: kaseh pun ngeri tgk ..tu yg cuba nak post entry byk2 bg dia jatuh kebawah..takdela terpandang bila on blog ni



Hanie: akal takdak la tuh jadi lagu tu



mimy: giler la dorang nihh kan..