Friday, January 14, 2011

Iklan - kan da kata!

nasik and lauk jering semata2! padahal lauk lain ada..langsung tak pandang,...
apa yg sedap sgt jering tu?

8 comments:

kakcik said...

Jering itu dimasak bagaimana? Dulu kakcik suka juga makan jering. Ada kawan yang pandai buat masak lemak pekat. Tapi, dah lama kakcik tak makan jering. :)

atty's said...

shedap tau kaseh..hanya org yg tau makan jering je tau camne shedap

mcm makan kentang je..

Kaseh said...

kakcik : jering tu kalau tk silap..direbus..pastu goreng ikan bilis..pastu tumbuk cili api..belacan lalu digoreng bersama2...pheww.. tapi semua tu bukan kaseh yg masak..hehe mama ygmasak..

Kaseh said...

KakTy: kaseh mkn gak kakty..tapi tak le macam adik kaseh tu..jering semata dia hadap.. kalau masak lemak pun sedap kak kan...

ieda said...

uiyooooo jering jeruk nie dikkk kalau makan nasi panas2 .. lawan lak dgn sambal ikan .. adehhhhhhhhh dah dekat 2-3 kali akak telan air liuq niehh huhuhuh

Dee said...

confirm toilet busuk..kehkehkeh..

Kaseh said...

kak ieda: wakakaka terliur eh kak..adehh..

Kaseh said...

Dee : tau takperrrr... lama tu nak ilangkan bau..haha