Sunday, January 23, 2011

Sembang Kanak2 - Gosok Gigi VS Mimpi

Maklongg : adikk dah gosok gigi lom?

adik : lom (sambil ngeliat malas atas katil)

maklong : pi gosok gigi basuh kaki cepat.. kalau tak takleh tdo ngan maklong..

adik: kalau tak basuh kaki nanti mimpi ke maklong? (masih atas katil lagi)

maklong: ha ah kalau tak basuh kaki nati mimpi hantu

adik: kalau basuh kaki nanti mimpi princess ker?

maklong: takla.. kalau basuh kaki je nati mimpi sponge bob takde gigi ..

adik: alaaa taknak spongebob... adik nak mimpi princess..

maklong: g basuh kaki..gosok gigi baru bleh mimpi princess..

adik: okayyy.. terus bangun...g toilet


p/s: susah giler nak suh bebudak ni gosok gigi....
nite2 all

6 comments:

noradzlina.kamdani said...

bdk2 mmg bnyk alasan bile srh gosok gg

sissyira said...

salam

seronok kan kalau dapat jumpa mr R .heheh


Jom Baca dan Komen--cara memilih nama domain yang terbaik

kakcik said...

Kena tolong gosokkan kot! :)

Cik Wanie said...

jgn kata budak kecik,
wanie sendiri pun susah okeh,
sampai mama cubit br lah g gosok gigi,
hihihihi:)

Daddy Ziyyad said...

anak saya yg 2 tahun ni pula, terlalu suka gosok gigi..hehehe...nampak toilet aje, dia cakap "teetih"..(maksudnya nak gosok gigi)

Kaseh said...

ina: kadang2 kan sampai dorang pura2 tido tau nak ngelakkan gosok gigi..geram jek tgk..




syira : sapakah mr R itu hehehe....




kakcik: adeh kak nak tolong gosokkan gigi? malasss giler hehe




wanie: aikk wanie takleh tak gosok gigi... nati abe larikkk..




Daddyziyyad: waaa goodboy...kecik3 dah suka gosok gigi ..itu suda bagus..kalau la anak buah den camtu..aman donia..