Friday, January 28, 2011

Cikgu shida yg creative tapi...

korang mesti biasa dgr pasal cikgu shida nih.. saya baru je tau pun , itupun dari blog InaAchik, kalau tak mmg takkan tahu..

setelah di nilai.. ermm wpun aksi cikgu shida ni macma tak betol sket.. tapi bg sy dia ni kreatif la jugak.. dan katanya sebab2 dia jadi camtuh adalah kerana putus tunang.. tu yg rasanya cara dia lepaskan tension kot..

tapi hasil dari kreativiti dan kegilaan beliau ni.. pemes dah cikgu ni eik.. sampai masuk tv tau..

saya dah tgk semua video dia.. korang leh klik SINI ..

tp antara yg sy suka adalah yg ni.. kiut je rasa..maybe sebab sy suka lagu ni kot.. alala layan la eik petang2 jumaat ni.. mana yg takde speaker macam sy ni..balik umah kang baru layan haha..








:)

10 comments:

h4ni3 said...

ohh..
bila masa dia masuk tv?

glamer sehhhh

kaseh taknak join cam dia ker? ekeke

kakcik said...

Dulu kakcik rajin juga tengok youtube dia ni... skrg dah lupa pulak! Oh... dia ada blog ya? :)

atty's said...

itulah kty pun ckp dia kreatif..elok keje ngn production house nie...atau pun cikgu shidah patutnya cuba ujibakat raja lawak mesti leh menang sbb dia mmg berbakat.

Lazyf said...

kesian pun ader gak kt beliau nih...
tambahan pula beliau adalah merupakan seorang cikgu...

hmm...ntahla nasib msg²...

eyna azmi said...

eyna ada baca blog pasal dia nie ... dalam blog tu cakap dia nie jadi cam nie lepas putus tunang ..tak tau la betol ke tak

Kaseh said...

hanie : dia masuk tv bulan 2 ni nati kat tv9.. kau bg den 10 ribu pun lom tentu den nak malukan diri camnih wakakaka

Kaseh said...

kakcik : ada dah blog dia kakcikkk..heheh

Kaseh said...

kakty: dia kreatif kan kakty... idea dia..mekap dia semua kena ngan setiap video dia buat.. tu yg dia masuk tv kot. dia pemes kat youtube

Kaseh said...

lazyf : akak pun rasa silapnya cuma dia ni seorng pendidik.. tapi kan.. dia direspek oleh anak murid dia tau.. kira ok la tu kot..

Kaseh said...

eyna: ermm maybe betol gak..bila sesorang dah kecewa..sangup buat apa saja kan..