Monday, January 31, 2011

Bayi kena buang dlm longkang!

KALAU DAH TAKNAK TU JANGAN GATAL MEROMEN TAK TENTU PASAL DIK OII!!! KALAU BETOL2 TAKNAK PUN MEH BG KAT AKAK....NI PI BUANG MERATAAA..BODOH LAAA...






BATU PAHAT - Penduduk Taman Mekar, Ayer Hitam dekat sini gempar apabila mayat seorang bayi lelaki lengkap dengan tali pusat dan uri ditemui di dalam longkang berair yang masih dalam pembinaan di kawasan perumahan tersebut pagi semalam.

Mayat bayi itu ditemui seorang pekerja kontrak, Hamid Marsuki, 43, pada pukul 8.10 pagi ketika hendak memulakan tugas membina tembok rumah dan longkang di Jalan Mekar 5 di taman tersebut.


sumber di SINI

6 comments:

Daddy Ziyyad said...

Saya tgk gambar ni hari Sabtu lepas rasanya...ni antara gambar pembuangan bayi yang pada saya, paling sadis..lengkap dgn tali pusat & placenta nya

Kaseh said...

DaddyZiyyad : itula..makin menjadi2 pulak pembuangan bayi skang ni..yg betul2 nak anak takde rezeki.. tapi yg mana dah dapat anak dibuang2 macam ni..sedih sgt lar..

eyna azmi said...

kesian kat baby yg tak berdosa

Kaseh said...

eyna: itulaa kalau taknk bg kat aku pun takper..

CathJ said...

Ya ampunnnnnnnn..... sedih.... apa sudah jadi dgn manusia skrg.....

maira said...

gila n laknatullah sapa yang buang baby nie... :(
sayu betul... sampai hati si ibu.. ingat boleh hidup dengan tenang lepas buang anak yang x berdosa.. tunggulah balasan Allah nanti..