Monday, February 28, 2011

yummy famous amos


Saya sukaaa sgt2 famous amos cookies nih.. kalau g Alamanda sure singgah beli 2-3 pack.. agak2 korang la kan.. my top commentators suker tak kukis nih? ermm...

10 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

suka sangat2 jugak......sedapppp sangat...klu lalu sebelah dia..kompom stop sebab bau dia tue..pehhhhhhhhhhhhhh terangkat napsu makan....

sw33tdarling said...

ntah kenapa, tekak ni susah skit nak berkenan kat cookies.. tp kalau lapar, telan jugak... bukan tak sedap tp malas nak makan.. hahaha pelik jer bunyinya

Dinas Aldi said...

aku pasti dema tu mesti sukakannya!

maira said...

kukis famous amos memang kegemaran ramai... :D

Daddy Ziyyad said...

Top komentators PASTIIIII suka kukis femes amos ni.....amat amat PASTI......hihihi...

ps: mahal yang amat kan kukis ni..tapi sedappppp

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik beli cookies cuma chipsmore.yang amos ni belum beli lagi.selalu cookies makcik buat sendiri.kaseh comel cuba tengok entry lama makcik banyak cookies yang makcik telah buat.

kucingorengemok said...

teringat budak kedah yang kutuk jb takde famous amos, haha... bukan awak budak tu kan?!

h4ni3 said...

aku SUKA jerrr...
hahaha.. kweng kweng kweng! :D

rasp said...

bau dia je dah menikam kalbu :D

eyna azmi said...

of course la aku suka