Sunday, February 20, 2011

kata Dr Fadzilah Kamsah..

kata2 dr fadzilah Kamsah tentang bulan kelahiran saya.... June..

bila tgk list yg diberii..mmg ada kebenarannya... tapi ada gak satu dua perkara yg tak berapa betol... or maybe saya belum berperangai spt itu.. :)



kalau nak tahu serba sedikit ttg perangai saya rajin klik2 la gamba utk tumbesaran.. saya tak reti nak edit gamba bg kuar besar sket....okla semua..nak sleep.. esok kerja.. nitenite .. assalam..

15 comments:

sekamar rindu said...

salam..

kak...SR pun sma..mudah berkawan juga...

:)

Kaseh said...

SR : yeayy ada geng hehe..

sissyira said...

salam

baca je tapi x pernah ambil cakna..huhu

maira said...

dulu2 ada dapat emel untuk setahun.. hasil kajian Dr fazillah kamsah, suratan atau kebetulan, wallahu alam.. apapun, kaseh memang friendly :)

bujal X said...

orang lahir bulan julai hensem~matcham saya~haha~

esmaxempayar.blogspot.com said...

kaseh aku pun sama la ... mudah berkawan ... tapi aku lahir bulan 4

sekamar rindu said...

salam...


lawatan rutin kat sini..apa khabar kak hari ni?

Rinah said...

kak kaseh,

Ina pun jun juga ^-^

rasp said...

kkdg tu sis, mmg ada terkena batang hidung kan..
tapi ada plak yg miss sasaran kan...

gadisBunga said...

berapa hb besdaynye ni? heheheh~

GB bulan satu. :D

atty's said...

Kaseh memang seorang yg friendly..
Kty bulan may

Daddy Ziyyad said...

sebenarnya, saya tak suka baca benda2 mcm tu..sebab bagi saya, manusia tu terlalu unik dan kompleks, sikap & perangai terlalu varians utk ditafsir & diramal hanya berdasarkan bulan kelahiran/tahun kelahiran.

dalam erti kata lain : PENIPU AJE

~hi hi hi

Chik Att said...

kita lahir bulan samaa....

Dee said...

kaseh mmg friendly pun..dee pun sama ngan kty tuh..bulan May..

Ati Masrif said...

kak ati pun byk yang sama..

betui tau apa dia kata tu..

pasai dia dah kaji ^_^