Wednesday, February 16, 2011

Pengkid dan `isteri` dicekup bersama peralatan seks..

panas giler entry nih.. giler la.. nauzubillah..mintak dijauhkan ahli keluargaku dari
mempunyai sifat2 sebegini... entry ni di kopi bulat2 dari HEZRY dan dirujuk dari blog Pidah juga... thanx u all...


Pertama sekali, jika anda berusia 18 tahun ke bawah, sila dapatkan bimbingan dari ibubapa anda untuk membaca cerita ini.


Saya tidak akan menanggung atau bertanggungjawab terhadapsebarang liabiliti mahupun kerugian serta gangguan mental atau berlaku ransangan berikutan pembacaan entry ini. Sila maklum.


Kira-kira jam 11 malam tadi, sepasukan anggota penguatkuasa Jabatan Agama Islam Johor (Jaij) bergerak dari Kompleks Islam Johor ke sebuah rumah di Taman Pulai Perdana, Johor Bahru selepas menerima maklumat mengenai sepasang kekasih yang disyaki melakukan musahaqah.


"Lesbian dalam Islam disebut sebagai musahaqah, iaitu melakukan perbuatan seks antara perempuan dengan perempuan dengan menggeselkan kemaluan sehingga mendatangkan berahi.
Islam jelas mengharamkan musahaqah.


Dari Abu Musa katanya, Rasulullah bersabda, “Bila lelaki menyetubuhi lelaki maka keduanya berzina, dan bila wanita menyetubuhi wanita maka kedua-duanya juga berzina.” (HR Al-Baihaqi dalam Syu’abil Iman)

Ibnu Qudamah dalam kitab Al-Mughni berpendapat, jika bergesel dua wanita maka kedua-duanya melakukan zina berdasarkan apa diriwayatkan daripada Nabi yang bersabda bermaksud, “Apabila seorang wanita mendatangi (menyetubuhi) seorang wanita maka keduanya berzina.”

Imam Al-Alusi dalam kitab Ruhul Ma’ani, berpendapat Sihaq (lesbian) termasuk dalam kategori liwat seperti yang terjadi pada kaum Luth, iaitu seorang wanita menyetubuhi wanita. Dalam hadith Hudzaifah r.a Nabi bersabda, “Sesungguhnya benarlah ucapan (Allah SWT) atas kaum Luth tatkala kaum wanita (daripada mereka) merasa cukup dengan wanita dan kaum lelaki merasa cukup dengan lelaki.”


Petikan dari tulisan peguam syarie Tuan Musa Awang di Berita Harian pada 8 Disember 2010. Artikel penuhnya boleh dibaca di sini.
Apabila pintu dibuka, terdapat seorang lelaki dan seorang wanita mendiami rumah itu. Selepas diperiksa kad pengenalan, 'lelaki' itu adalah seorang wanita berusia 30 tahun berasal dari Selangor namun perawakannya termasuk suara dan gaya rambut hampir memperdayakan kami.


Wanita itu pula berusia 28 tahun sudah dianggap sebagai isteri.


Setakat ini, belum lagi terdengar mana-mana Jabatan Agama Islam negeri mengambil tindakan terhadap golongan muhasaqah, dan saya kira tindakan pada malam tadi adalah satu tindakan precendence kerana terdapat peruntukan undang undang syariah untuk aktiviti seperti ini.


Waran menggeledah yang dikeluarkan Mahkamah Syariah kepada anggota penguatkuasa terbabit turut membawa kepada penemuan beberapa peralatan seks yang dipercayai dibeli melalui pembelian dalam talian (online).





Peralatan seks yang dibeli dipercayai dibuat di Amerika Syarikat berdasarkan keterangan di kotak.

Antara peralatan yang dirampas termasuk berbentuk U dan dilengkapi tali pinggang atau 'harness'.



pasaangan 'kekasih' ini dipercayai sudah tinggal bersama sejak beberapa bulan lalu dan mereka dikatakan sudah beranggapan diri mereka sebagai suami isteri.

Ini berdasarkan foto yang turut dirampas Jaij yang memaparkan dua merpati sejoli ini sebagai 'pengantin'.



korang pi jenguk blog hazrey.. ada gamba dalam tuh.. giler budak2 nih.. dah ada jantan nak carik pmpuan gak.. apa kurangnya lelaki? lalalala lelaki sila jawab kalau berani...

13 comments:

Daddy Ziyyad said...

nak jadik kaum Nabi Lut kekdahnya

ieda said...

adoii dikk ..
dunia dah nak kiamat .. akhir zaman dah nie !!!
nauzubillahhh

eyna azmi said...

huhhh ...aku dah cukup umur boleh baca kan


nilah manusia zaman sekarang ... tak de pegangan agama... mungkin tanda tanda awal dunia nak kiamat kot ... mintak jauhkan lah benda benda nuie semua dari ahli keluarga dan kawan kawan kita

maira said...

astaghfirullah... moga dijauhkan dari keturunan & saudara sesama muslim ku...

Cik Wanie said...

ya ALLAH mcm2 sekarang nie,
dunia nak akhir zaman kak,
hurm...

sekamar rindu said...

salam..


selagi nafsu menguasai diri..mcm ni laaa

bujal X said...

saya ulang apa yang daddy ziyyad ucap.yay~

Mia-Ina said...

sabar je la baca cite nie..penuh mengucap

HaSue said...

panass n3 ko nih kasehhh..haha..harap2 diorg bertaubat laa lambat laun nanti kan..

a'aa kan..
apa kurangnya lelaki?

iS3 DaEnG said...

tak paham..tak paham...bukan lesbian ajer..lelaki ngan lelaki pun bole jadi jugak...apa yng ada dalam hati diaorang erkk..kenkadang teringin nak mendalami orang2 mcm ni..heheheh..bukannyer menyokong tapi tak faham bila yang buat perkara ni orang Islam jugak..kenapa bole jadi mcm tu...adoi! pening bila dipikirkan...huhuhuh

mama_iris said...

na'uzubillahiminzalik.....astaghfirullah....

Emynz said...

dulu kat kolej penah sebilik ngan org macam ni. dia ckp hanya kaum sejenis jek yang memahami n tau ape yg dia nak. dorang tak mintak pun jadi centu, tapi sejak keciwa, menyebabkan dorang beralih arah,sesuatu kan. gile btol.

Aya Addja said...

nA'udzubillahimindzalik,,.
"mAn tAsyabbaha biQoumin fAhuwa minHum,,..