Monday, February 21, 2011

Demam, Sakit tekak, mkn kfc ehh tak mkn bubur laa


tekak saya kritikal.. suara takdek.. sampai2kan kanak2 pun cuak tgk maklong dorang suara camnih... dok peluk sokmo takut maklong mati hahah ater saya gurau ngan dorang kata maklong nak mati dah.. terus kena peluk kau..hehe..sayang gak korang kat maklong ehh..

ok namo menceceh.. harinih lunch mkn bubur nasi.. mmg takleh mkn menda keras2..sedangkan telan air masak pun sakit.. tapi ni bubur bukan sembarang bubur..bubur sedappp.. cilok reseipi kat IENA BUKAN CHEFF ..nyamannn..2 kali tambah..hehe.. bagus utk org sakit mcm den ni ha..

harinih mama masak fav food saya..daging masak kicap.. tapi nak buat camne.. jamah sikit je la.. tapi mmg takde selera sgt.. sbb seksa batok n sakit tekak.. semlm langsung takleh tido.. batuk2 muntah2 ..sampai takde menda da nak dikuarkan lagi.. ubat da mkn.. air assam dah minum.. harap cepatla baik.. tapi suara ni macam takde harapan nak baik arinih gak..


buat kawan2 tersayang.. ada komen2 korang saya tak sempat nak reply.. nanti2 saya reply ehh.. biasala mood org konon2 sakit ni.. ada blur skit kadang2..anyway a zillion thanx for ur concern.. u all mmg Terbaikkk!!

13 comments:

noradzlina.kamdani said...

cuba minum air kembang semangkuk kak..xpun minum lai ci kang suam...

atty's said...

takpe kaseh..rehat cukup2 ..nanti dah sihat baru reply komen2 nie semua ye

Daddy Ziyyad said...

dari hari tuh sakit tekak ka??

rasanya dah jadik tonsilitis ni...pi jumpa doc, makan antibiotic

bujal X said...

strepsil~sedap dan lega~

eyna azmi said...

nampak cam sedap ...ko dah makan ubat ke belum ,,,ni mesti cilok makan ubat ni

Dee said...

moga cepat sembuh ye kaseh..jaga diri baik2..

sekamar rindu said...

salam..

lama x makan bubur...dulu sekali makan di McD dulu..

DrSinga said...

Dah makan antibiotok yang !!????

ieda said...

oh kaseh demam .. akak baru baik demam dan sakit2 tekak .. huhu memang azab kan .. tapi tekak x sihat nak makan macam2 kan :))

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makan bubur baguslah untuk orang sakit tekak. moga ko capat sihat ye.

Cik Wanie Ghani said...

x per kak,
nanti dah sembuh bole mkn KFC,
hihihi:)

~Get Well Soon~

Ati Masrif said...

deman dan sakit tekak ni mmg kena
pantang dik ooii..

kalau nak baik cepatlah cayang...

rasp said...

kalo tak demam pun skali skala layan bubur sedap kan...
u take care tau...
tak kisah tak reply komen..memahami..