Friday, February 25, 2011

Sapa kata Suri Gay?

untuk tontonan 18sx sahaja!


Suri tengah tido..



sambil mimpi basah !

dah beliau kemalu-maluan selepas itu.



wakakakak .. entry ni kidnap dari blog amy.. kitaorg salu ckp Suri gay....sebab suara dia halus..pastu macam takde nafsu je.. tapi gamba2 ni membuktikan sebaliknya.. :P

11 comments:

h4ni3 said...

erkkk
suri ni jantan ke betina weh?

aku konfius


hahaha

maira said...

laaa... ingatkan suri nie kucing betina... ropanya ramalanku tersasar lah... kalau suri leh baca blog nie, mesti dia tersipu sipu malalu hahaha....terbukti kejantanan suri tue :)

Daddy Ziyyad said...

lucahhhhhhhhhhhhhhh!!!!


~haha

Dinas Aldi said...

oh nooo! terdedah sudah diriku yg masih suci ini pada gambar 18sx...

kahkahkahkah!

Ati Masrif said...

mestiii selalu skodenggg yek

^____~


Jom baca: WATERLILY DARI GB

Lazyf said...

ntah² Suri nih khunsa kot?

ampunnnnnnnnnnnnnnnn!!!
larikkkkkkkkkkkkkkkk!!!

eyna azmi said...

veh ,,penuh suspen ... masa page ko duk tgh loading aku tertanya tanya sapekah suri ,... kucing rupanye

sekamar rindu said...

salam..

kak..lawa nyaaaa suri tuuu..

:)))

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ketumbit aku pas nie tengok gambar nie..hahahahaha choiiiii

Cik Ina minat Do do Cheng said...

suri tu bersatus jantan ke betina.konpius makcik

Arisha Salman said...

Suri comeyy lhh....