Tuesday, February 1, 2011

cucu nayna paling bungso takat ni :P

ingat lagi tak pasal suri? suri skang dah gemuk debab montok dan ngader2.. dan juga beliau adalah buah hati serta cucu nayna yg paling bungsu...so nayna da ada 3 cucu takat ni.. haha


tu dia..suri bersama nayna ngan mummy dia.. lalala.. dipeluk ceom macam baby2 jek.


tido sama...


golek2 depan tv... comel kan baju suri.. tapi skang dia dah ada baju baru.. next time sy tunjuk eh


ye ye jek dok kat sofa...uishh surii.. apa tak malu dok terkangkang tuh..


ni mood dia tunggu makan.. mmg tak reti nak senyum..


ni plak masa dia ngah amek angin luar tingkap..bukan nak bunuh diri yer..


semua dalam umah syg giler kat si suri nih.. arituh dia jatuh dari tingkat 4 gara2 kerna sergah ngan kucing lain.. meraung mummy dia ngan semua kat umah ni.. giler sedeh.. nati la bebila den citer eh..

hehe saje je nak kenalkan korang cucu mama yg kecik ni.. :)

13 comments:

h4ni3 said...

walawaehhh
comelnya baju dia
tu jahit sendiri ker..
or memang ada siap jual kat kedai?

Daddy Ziyyad said...

ngeri siot tgk suri melepakkan dirinya di tepi tingkap..mcm nak jatuh aja

Kaseh said...

hanie : mmg dah siap jual kat kedai baju tuh..dia ada baju baru dah skang ni hehe

Kaseh said...

DaddyZiyyad : mmg ngeri pun ..dan disebabkan dia suka duk kat situ la satu ari tu dia jatuh..bygkan dari tkt 4... tu yg mummy dia meraung..nati kaseh buh pic dia masa jatuh tuh...ingatkan mati..tapi alhamdulilah pjg umur dia..patah kaki jek

sissyira said...

salam petang selasa =)


sabo jelah...sayang benor dia kat kucing ni..

Dinas Aldi said...

takutla tengok dia duduk kat tingkap tu...janganla bagi dia duduk kat situ..

atty's said...

comeynya siap pakai baju lagik..kalo fir dpt nie.teruk kena keroje

Lazyf said...

ngeeeee...seriau tgk Suri (wah mcm nama ank Tom Cruise...curlast!!!) posing kt luar tingkap tuh...

Kaseh said...

sissyira : uishhh mmg syg giler...dia mana bleh org jentik kucing dia tuh..

Kaseh said...

DInas : kita tgk mg takut kan..tapi tula fav tpt dia lepak..

Kaseh said...

kakty : hehe gemok dia ni kak.. pastu tak takut org pun..semua org leh gomol dia..

Kaseh said...

Lazyf : pssttt mmg tiru nama anak tom cruise pun wakakak...
mmg seriau tau..tapi tu la tpt dia lepak.. kalau ada burung2 kat situ mulala mata dia melilau.. takut dia terbang je ngan burung2 tu..

maira said...

alo lo lo... comelnya suri (yes, nama memang curlasssstt)... tambah comel berbaju merah hehe