Wednesday, February 23, 2011

Bijaknya Kamu.. nah rasakan!

tadi gedik2 minum pagi kat cafe, mkn kuih apa ntah nama dia..kaler hijau bawah ada kelapa, sudahnya batuk2 mengokol2.. muntah2 balik apa yg ditelan tadi.. dgn lajunya amek ubat batuk yg sntiasa dibawa dlm beg..konon kalau mkn time tu terus ilang batuk.. tapi bila dah mkn lain yg jadikk.. den ngantukkkk gilerrrr skang nih.. sekali belek2 botol ubat batuk tu.. amek...



lupaaa la..ubat batuk ni boleh mkn malam2 jer.. nanti ngantuk..doc dah bgtau tapi degilll.. terang2 tulih malam.. tapi g belasah watper.... haishh


lunch hour kang nk g klinik mintak doc ubat nih.. sedap giler rasa dia.. ubat tekak gak kot.. tapi rasa sedap..

kaler pepel.. dapat dek kanak2 kat umah tu mau abeh dorang telan..bukan kira ubat ke apa..janji rasa sedap..



so tika dan saat ni.. mata berattttttt sgt..ngantuks giler rasa.. mmg dah nak tersembam muka kat depan pc nih..




dapat rest kejap camnih pun ok kan.. lelap mata jap... dahla bilik ni sejuk.. baper kali nguap dah neh..



ataupun...tido je camni terbongkang selamba dlm opis..takpun bawah meja.. bukan org nampak
kan..haha..




sekaliiiii...bos masukkk... amekkkkkkkkk... muehehe.. :P
ok back to werk... :P
p/s : i am totally sleepy....







16 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

nak2 yang kaler pepel tue..hehehhe
ngantok ke?? alolo sian...

bujal X said...

hoih~sampai tergolek!haha~

maira said...

kaseh, time batuk2 memang kena jaga makan betul2, kalau langgar pantang, takut lagi lama batuk tu berlarutan... jangan lupa makan ubat malam2 yer ^__^ , mudah mudahan cepat sembuh batuk kaseh :)

miloais said...

balik umah tido pun best gak kan???
heheheheh

jahat iols
meracun pemikiran orang!
ekekeke

atty's said...

lor sian nya kaseh..mintak rest ler ngn bos barang sejam dua jam .

Ms.Lilies said...

beb....try makan epal hijau banyak2...insyaAllah lega sket...




btw sangat cumil kucen2 itu

ieda said...

huhuhu kaseh .. akak baik dah demam tapi skrg hubby akak lak demam teruk dirumah .. ciannn :(

take care dik .. makan ubat tau .. skrg tgh musim nie .. silih berganti nanti huhuhuhu

Daddy Ziyyad said...

-kamu memang jenis patient yg sensitif.

-saya teguk setengah botol ubat batuk pun, masih tetap segar.

-dan begitulah sebaliknya, kalau saya minum 3 gelas nescefe kow pun, saya tetap boleh lena!

h4ni3 said...

haaaa... tergolek la makan ubat batuk tu.. hehehe. ai kalo makan pun, pingsan 12 jam! :D

bebaik drive nanti tau! kalau ngantuk jugak, suruh orang datang amik.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

mana boleh makan ubat batuk tu masa time kerja. Makcik tahu rasa berat kepalakan.Dorang suruh makan waktu malam supaya kita boleh tidur lena , batuk tak menganggu.

Sekamar Rindu said...

salam..

kak...moga cepat sembuh batuk tuuuu..

sekamar rindu said...

salam...kak,

moga cepat sembuh batuk tuuu.

Chik Att said...

comeee ... wlaupun ngantuk....

Nur Hanani said...

Minum ubat batuk..memang la ngantuk tahap gaban.. Minum masa kat rumah je atau waktu memang nak tido..Kalau waktu keje alamatnya..berat kepala la..

Entri Terkini: Abang posmen suka barang saya ehh?????

eyna azmi said...

tak sembuh lagi ke demam dear?

Cik Wanie Ghani said...

ha,
bab2 ubat nie yg den malas skit nie,
tapi apakan daya,
nak cepat sembuh kenalah mkn kan...

apapun get well soon akak:)