Friday, November 13, 2009

Question : Syampoo?


ermm ada soalan yg tak berapa penting sgt tapi nak sgt tau..

korang pakai syampoo apa eik?

pastu...ada sapa2 tahu syampoo apa yg palinggggg wangiiii and tahan lama bau wangi dia tuh..

takmo yg masa dok syampoo tu wangi tapi dah kering takde bau..

nak yg bau dia lasting.... ada tak?

meh la share....

sharing is caring kans....


p/s: nak wangi sentiasa... :P...

oh ya.. HAPPY WEEKEND TO ALL.. :) CHEERS!!!

9 comments:

wanna said...

herbal essences..wanna pakai produk nie..mmg besh..bau dy mmg tahan lama...
pas tue wangi giler la kak..
so far wanna ok je ngn produk nie

lily lotus said...

herbal essences...

gebu's fairy tales said...

clairol kak..mantepsss

arbaieyah said...

loreal syampoo pun wangii dan tahan di kepala walau rambut dah kering.

sitie said...

GERVENNE nUTRI sHINE..NTUK KPLA YG DE GATAL2...Ok gak la sitie pkai..

Cath J said...

Mmm.. aku pun nak tau jugak... ^_^

Cath J said...

Mmm.. aku pun nak tau jugak... ^_^

Mia-Ina said...

best kan semua org dpt pakai syampoo di pasaran..Bg mia, tidak ...dh 9 tahun, mia kena guna syampoo berubat dr doktor pakar...Allah tu syg kan mia,,dia uji mia dgn cubaan ini.

pd yg boleh pakai syampoo di pasaran..jagalah rambut elok2 ye..

Farra Dhelina said...

ye .. herbal essences !! sy pkai yg kaler pink! shangatt wangiii kak..