Wednesday, November 18, 2009

ECPI

Salam...

Mesti ramai yg biasa dgr dan tgk pasal Iklan air ECPI nih...

saya dah lama jugak amalkan Air ECPI ni.. tapi taknak share ngan kawan2 selagi saya sendiri lum rasa kebaikannya..

well now saya nak share...hehe

Actually kawan angah yg rekomen suh minum air ECPI ni.. sebb dia tahu saya nak kuruskan badan.. memula tu try la rasa sebotol dulu.. ermm saya cakap la rasa macam air biasa jek... takde beza pun.. pastu angah kata memang la kalau along dah minum sebotol je mmg la tak rasa apa2... harga sebotol 1.5 liter RM8..

so saya pun nekad la try nak jadikan air ECPI ni minuman rutin seharian.... then saya beli la sekotak dulu..mmg terasa perubahan diri.. and now dah jadi minuman harian saya dah.. so far dah 5 kotak saya beli..




ada sedozen air ECPI 1.5 liter sekotak.. tapi dia ada jual jugak dalam botol2 kecik 500ml tuh..


Komen saya , ermm kalau kita yg tgh diet ni amalkan minum air ECPI ni gantikan air biasa tu..lagi cepat proses turun berat.. sebab sistem perkumuhan dlam badan lebih berfungsi ngan baik. pastu rasa bertenaga jek.. betolll.. hehehe

apa2pun kalau korang nak try ..tryla.. rasanya ada jual kat tesco kot..tapi saya beli ngan org.. kalau ada sapa2 teringin nak beli bleh la bgtau saya..

sharing is caring.. :P

3 comments:

Mimy Hamid said...

yer ker...nk cr sedozen la..pttla minum sebotol tak rasa

noradzlina.kamdani said...

kak,
nape akk xjd ahli seumo hidup..
klu xsilap rm50 n when u buy 1.5l tu akk ble dpt bli dgn harga RM5 sebotol..

Unknown said...

SeTuju....air ni memang bagus...so far kalau amalkan minum hari2.. seminggu bole turun 2 kg walaupun makan nasi hari2..tapi dengan kadar yng berpatutan laa...now..saya pun amalkan minum air ni jerr..nak diet2 tak sanggup lagi laaa..hehehe