Tuesday, November 17, 2009

Meja Mama


memperkenalkan.....

ini adalah meja kesayangan mama saya...

ala meja makan simple kecik je... tapi...

yg berharga bg mama adalah kerana....

GAMBAR2 anak dan cucu beliau di meja tersebut..

mmg dia suruh kitaorg laminate gamba pastu letak bawah cermin meja tu..

kata dia biar time mama makan..makan ingat anak dan cucu mama... alahaii..

tapi kans.. agak2 apa perasaan mama bila dia tgk meja kesayangannya...


jadi macam dibawah ni... ermm



|

|

|

|

|

|

|

|

|
v



sure dia sedih kan... meja tu semak je...bukan dipenuhi ngan food..tapi....harta karun si amy.. dan saya juga :P


Ni pun kira kurang barang... kalau tak.. ngan beg mekap si amy.. ngan plastic2 apa ntah.. semua harta karun dia memenuhi meja tuh..

sekali mama bebel..sekali tu dia kemas.. pastu semak balik.. camtuh la rutin hari2.. sampai mama malas nak bebel dah.. uhuks...

jadi... sudahnya..da takde rupa meja mkn...jadi apa eik..?

5 comments:

sis_nita said...

isk..

pesan kat mama..

kalau perlukan bantuan..

aku sedia menulun tuk membuat pembersihan etnik kat meja tu..

hu3..

luv u beb! :)

mamaadam said...

hehe camtula kalau dah ramai2 mesti bersepah nyer..xpe2 mesti mama faham

Dee said...

mmg habit suma org letak brg atas meja makan..samalah kt umah dee tu..

MsAnisSyahirah said...

err..jadi meja barang kot..hihi..

klik mr potato...

http://msanissyahirah.blogspot.com/

watie said...

haip angkat barang2 tue kang mama marah hihihi