Tuesday, November 17, 2009

Lempeng Manis

Salam.. musim2 hujan ni..petang2 balik keje sure lapo kan..

hehe nak2 bg yg tgh dok diet macam saya ni... mmg kebulur giler rasa..

balik keje sampai umah tgk2 mama buat lempeng manis..



perghhh sedap beb..hujan2..makan lempeng manis..pastu minum teh panas..

mabelesss!!!

so apa kata... petang ni korang buat lempeng manis pulak.. nyamannn!!


p/s: laparnya...

7 comments:

miszrLina said...

klu lempeng cecah sambal bilis or sardin sedap gak kan....

tp xleh la wat lempeng manis... hehe

Mia-Ina said...

lempeng manis?letak pe2 bg manis ke kak?

DilOt said...

lempeng manis makan gitu je ke kaseh,,ke ada cicah2 gak...

Kaseh said...

miszrlina : ha ah eik..cicah sambal sedap kan..heheh

Mia-Ina : ermm mak akak letak susu.. :)


DIlot : kaseh makan gitu je.. tapi kalau nak cicah pun kot.. hehe ngan sambal tumis sedappp

arbaieyah said...

sedapnya lempeng....mcm makanan masa kekecik dulu mak kita buat...dah lama x pekena lempeng mcm ni...sedapppp

noradzlina.kamdani said...

ha ah le..dh lama x buat lempeng...skali ank2 mintak..cnfm kene buat... ank2 suke cicah gule..kite sendiri sardin le, sambal ikan bils pun layan je le..sedap wo...tukang buat lempeng kalah dgn tukang mkn lempeng...

sis_nita said...

isk..

ko pon suka lempeng ke beb..

aku suka lempeng biasa tu cecah sambal tumis ikan bilis..

pehhh..

sodap..!