Wednesday, November 11, 2009

Cacing kat muka?





believe it or not..tapi mmg kat muka kita semua ada cacing!! eeeeeeeeeee geli beb...hehhe jom layan video ni... terjerit2 saya tgk...geli geleman.. rasa mengeyam muka sendiri.. ahaha

jom layan......





erm taktau betul ke tak..tapi andak punya gf dah try dah..n dia kat mmg ada kuar cacing2 tuh.
eee tak sanggup den..


p/s: tak sempat nak klik2 nuff korang.. esok den klik dabel la eh..macam biasa.. luv u all

6 comments:

farra-eng said...

tuk p'yakit resdung ke nie..abislah nnt lubang2 muka tu

sarah said...

kak, ni ulat resdung ker? takut la.

Dee said...

ulat resdung kot..

intan izani said...

kak,
sy tahu pasal benda ni
selalu dgr malah pernah buat

saya rasa org ni sapu muke die pakai
lipas tanah tu

dan ramai yg cakap
sebenarnye ulat2 tu dari lipas tu
masa saya wat dulu2
kuar gak ulat lepas die sapu lipas tu
tapi tak tahula kan
walalluallam~

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

menakutka...sangat!!!

faisal said...

klu ulat tu kluar dr pp, apa lah kesannya?