Sunday, November 15, 2009

Berblogging sambil menonton TV

Salam..

agaknya redmummy dan nuffnangers yg lain berjaya sebb rajin berblogging ..tak kira waktu ada je entry baru yg dibuatnya..

saya nak buat satu entry sehari pun tak menentu.. masa takdak la beb.. bila la agaknya masa dorang berblogging eh.. ermm

semlm saya cuba gak nak post entry baru utk blog saya ni.. atas nasihat zel dan ada gak baca kat entry redmummy.. kalau nak berjaya kena rajin2 post entry baru..paling2 kurang 2 entry sehari.. aduhai..

memandangkan minggu depan adalah minggu bz saya so lum tentu leh post entry baru so weekend ni tpaksa pulun buat schedule entry...

bertemankan starbuck frapp..


sambil2 tgk tv... berblogging tanpa henti... hahah takla..masa ni tgh buat schedule entry utk minggu depan..


hehe lepas tgk sehati berdansa.. tgk Idola kecil la pulak.. kiut je budak2 ni nyanyi.. alahai.. masa ni kan sayu je tgk ada sorang budak laki nangis..si aril..sbb mainan dia hilang..hahahha

p/s: kenapa budak2 comel masa kecik?

3 comments:

Kakak Besar said...

salam kaseh...=)
aku br jer join nuff tp x paham ler nak wat camner....yer outomatik iklan ker dalam blog kiter??? waaa....tensen tul la buta it nih...dah duk kat umah lg la aku buta it...waaa....tulommmm....nanti engko tgk2 kan blog aku erk??? huhuhuhuhu...baru nak try2 mengaktifkan diri nih...

sitie said...

mmg la time nie bebudak comel..klu dh besar die x digelar comel...gelar pe ye??butway anak aku mmg comel...hahaha

rasp said...

mmg best kan kalo dah besar still maintain comel hahahahhaa