Saturday, November 21, 2009

Live : 99HTN- erm . . .





Ermm . . . Ayam masak kicap . . Sambal tumis udang petai . . .dgn sambal goreng jawa .. .utk lunch arini . .

Mama rajin masak sbb cucu datang . . Jadi?

Korang rasa den makan ke tak nasi bersama lauk2 diatas?

7 comments:

::@.L.I.N:: said...

Sure tak makan...betul tak....

sis_nita said...

he3..

aku rase cam ade nasi disebalik sumer menu2 tu..

tapi kan beb..

aku penah gak diet tanpa nasi..

kalo menu cam kat atas ni.. aku mik ayam tu jerr.. lam dua tiga ketul camtu..

pastu minum air kosong bebanyak..

lau lapar.. zzzzzzzz..

gerbera said...

makan lauk je. kan?

Mia-Ina said...

sure tak makan..sebab saya rasa kali ni kak kaseh mesti serioud dgn 99HTN..pasti boleh .

mamaadam said...

emmm tak kot..hehe tapi kalau saya dah selamat la..mesti makan nyer

Faizah_Haris said...

kompom tak makan nasi kan3?...hehehe...uiiiiii sodap2 aahhh ishkkk melelehhh dah ni...

rasp said...

mesti tak makan nasi kan...
kalo makan meh sini ahkak babap skit haiiiippp...
lepas tu, suap lah skit kat ahkak hehehehehehe