Friday, November 6, 2009

live: nurkasih da start!


jom tgk nurkasih, saya br pas tgk galaxy kt tv9, ada la interview akhil dgn bini dia waheeda yg br pas sanding, ni nk pesan kt akhil, kalau da kawen baru tu n könon2 bahagia sgt dgn bini baru ko tu diam2 sudah, x payah nk memburukkan yg lama. 13 thn ko dgn ex ko pastu x reti bersyukur, nk buruk2an lg plak. apa punya suami n pendakwah! Dahla emo aku ni, moh tgk nurkasih sambil mkn mempelam cicah sambal rojak. . .yummy!

6 comments:

Amy said...

Babe,
jantan, biasa arr. Bile da cerai sume kebaikkan ex mane nmpk..sume nmpk keburukkan. Aku pon da naik nyampah ngn jantan2 camni. At least ko respect la sket ko nya ex kan. Cam sial jek aku dgr haaa. Heh tetiba aku lak panas kakakaka.

Babe colek ko tuh kasik aku kecur haa. Sib baik aku ade stok mangga tp manis la bkn masham. Ceh kecur mulot aku ckp psl mangga. Babe diet okey??

::@.L.I.N:: said...

ERMM...SEDAPNYER...ITU ROJAK.......TAK PE2...ESOK NAK MAKAN JUGAK..HIKSSS....

Mia-Ina said...

sedapnya tue..bak sikit.

eei..mmg geram la ble cite bab akhil & waheeda tu...

Topsy-Turvy Mum said...

adehhh...sgt terliur!!

kakngah said...

alamak.. aku luper ar nk tgk mlm td.
actually br tgk 2 episod kehkehkeh!!!
eh... apa jd mlm td??
mai review sket..

Lazyf... said...

bodo nyer Akil Baligh...
pape pun, jeruk mangga akak tuh adalah sgt menggiurkan serta menggoncang napsu mknku...hahahaha