Friday, November 20, 2009

Live: 99HTN - sesal dulu pendptn, sesal kemudian xda maknanya!



Ya kawan2, sila ingat peribahasa diatas, sesal dulu pendptn, sesal kemudian takda maknanya. . .

Dgn ini saya ingin mengaku bersalah kerana telah melanggar syarat2 utama dlm 99htn, tghari td saya telah mkn nasi.. Jgnla tnya kenapa, nk dkt period ni nafsu nk mkn menjadi2, maka setelah 19 hari setengah puasa nasi, saya dah berbuka td.

Kepada penganjur saya minta maaf, apa jua denda dikenakan saya akan terima, dan andaikata saya da disqualified, bgtau eh. . .

Ok, jom tgk nurkasih, da start ni. . .oh ya mlm ni sy x on lappy so xleh bls lg klik nuff korang, esok eh . .daa

5 comments:

cik kema said...

wah..sedapnyer..tgugat iman...uhuhuhu

misz Lina said...

ala...................................



tu la kan..bile nak piyed nih..nafsu makan "luarbiasa"

xpe... atleast sempat 19th days ^_^

mama_iris said...

kaseh....ala..baru sekali...nurul dah berkali2....mcm dah tak layak je rasanye...huhuhu

Iena said...

muakakakakkaaaa... aku gelak guling2! kesimpulan... mari kite mkn nasik sebab nasik sgt sedap! hahahhaa...

Mimy Hamid said...

ehhehehe...ko rasa apa hukumannya kaseh