Thursday, October 1, 2009

ANNOUNCEMENT!

Salam,

sorry for the long silence.. :( saya mmg tersangat sibuk lepas cuti raya ni.. byk keja..mmg tak sempat nak berblogging.. sempat jengah sekejap2 blog kawan2..pastu dah..tu je.. kat umah da mmg tak berapa nak rajin nak on lappy..

ok tapi kali ni saya terpaksa buat entry ni sebab nak buat 2 announcement...sgt penting..chewaahh..

ok :

1) UNTUK CONTESTANT TBL CONTEST

Seperti yg anda semua maklum kita dah sampai ke penghujung episode diet utk 1st season ni..( ada 2nd season ker?) dan saya memerlukan berat anda yg terakhir utk saya umumkan winner dia ..TETAPI.... saya memerlukan pendapat anda semua eh..

1) nak buat final weigh in masa gathering ker? Dan bila agak2nya nak buat gathering tuh? dan korang boleh ker attend gathering tuh? atau.....

2) Buat final weigh in macam weigh in biasa anda di rumah..tetapi ada syarat yg akan saya tetapkan kemudian..

3) Hadiah yg dijanjikan hanyalah utk satu pemenang jer... tapi kalau anda semua membayar duit utk gath tu... dan juga denda2 yg telah dikenakan.. maybe kita akan gunakan duit tersebut utk hadiah no 2 and 3... so terpulang pada anda semua utk decide.. or maybe kita akan simpan sikit denda tersebut utk hadiah 2nd season kalau ada lar.. taknak takper.. semua terpulang pada contestant ehh..

4) korang nak ke buat 2nd season??

so please comment kat sini eh.. senang sket nak tgk.. kalau nak email adalah sangat lambat utk saya tahu the feedback..

COMMENT DARI PEMINAT2 TBL amat2 dialu2kan..

2) UNTUK MY MAKEUP CONTEST

ok yg ni sebenarnya buat pun dah time2 org busy nak raya.. pastu closing pun ngam2 pas cuti raya.. jadi mmg tak ramai yg nak join..or maybe ramai yg tak berminat tapi yg nak jadi juri awam ramai..heheh ramai supporter dari contestant.. takperla.. saya ingat nak extend lagi tapi memandangkan saya tersangatla sibuk n takut tak sempat nak monitor so saya nak umumkan pemenang tanpa bertanding ni.. tapi mmg tersgt detail n comel dia makeup.. but still saya akan mintak makeup artist professional comment eh.. tapi tunggu eh..saya akan buat special entry nati.. anyway spt yg dijanjikan..hadiah yg ditawarkan jatuh kepada..


Thanks for joining dear.. and as promised..hadiahnya..:

1)nati pilih je 1 MAC lipstic pilihan hati.. then tell me which one eh.. nati i suh my sis belikan.. sebab dia ada MacPro card...so dun worry.. its original..

2)Then the makeover gift plak.. ur choice la bebila nak makeup... nati amy bleh datang buat makeover.. or maybe nak tunggu special occasion baru nak makeup ke.. nak g company dinner ke baru nak makeup.. up to u eh dear... inform me nati :)

3) and lastly.. hadiah Misteri eh.. ermm haa yg ni surprise.. later baru bgtau eh..

ok abeh dah announcement..pasni ntah bila la saya bleh buat entry lagi ni.. ermm weekend kot.. kot laaa...waaaaa..sedeynya..masa takdekk.. :(


P/s : Jgn lupa komen pasal TBL Final tu eh.. ASAP!!

7 comments:

Anonymous said...

kak kaseh

1&2)saya rasa elok buat timbang macam biasa kat umah..sbb kalu tunggu gath tu rasanya lambat beno..lgpun tak sumer yg bley hadir gath tu..itu pandangan sy..

3)kalu boleh..biarlah ada hadia utk pemenang ke 2 dan ke 3..sekurang2nya tak rasa hampa sangat..hadiah murah2 pun takpe..pensil pun hoke asalkan ada hadiah..sekadar suntik semangat

4)NAKK!! err bekas contestant leh join lagi tak kak?selagi tak achive target selagi tu tak puas..hehhe cam tak adil je..kalu boleh yuran tu naikkan sket kak so bley sediakan hadiah lebih sikit..

itu sajalah pandangan sya..tq

Mimy Hamid said...

kaseh..kalau aku tau hadiah lipstick MAC ori..mmg aku masuk...ahhhhhhh melepassssss....takpun murah hati bg free lipstick MAC tu aku tadah...mau ko pang aku eheheh

Gerb said...

Kaseh,
Kalo dapat timbang time gath pun best jugak. Baru ala- ala suspen sket.

Tak pun semua bagi result kat u, then time gath buat lagi final weigh in.

Kalo buat 2nd season pun best. I loike sebab i still havent achieve my target. Tak bergerak pun aku rasa.

To all peserta TBL. Good Luck.

* Sorry hari tu x dpt borak2 panjang.

Mummy_Sofea said...

hai kaseh..thanx..wah bestnya dpt liptik mac...klu suh pilih lipstik mac dilla nak honeylove mate yer...mmg setia ngn warna ni...klu bab nak makeover 2 leh x nak request 18hb ni...ada ckur jambul sofeala...lehla melawa skit..hehe...

Mummy_Sofea said...

wah kaseh da beli ke lipstik 2...cptnya..tq..suke ni..hehe..klu camtu xpayah posla bagi masa cukur jambul sofea jer...dilla harap sgt amy dpt mekap dilla 18hb 2...mmg suke giler tgk amy ni mekap...cantik sgt2....so da alang2 ni dilla jemput kaseh gak yer 18hb masa cukur jambul 2....nati dilla attach kad kat blog...tq again kaseh...

Mummy_Sofea said...

oo beli kat mid ek...mmg dilla selalu beli lipstik 2 pun kat mid..tq yer...sgt pantas..hehe...

klu kaseh nak tau dilla mmg suka lipstik yg nampak natural 2...dilla xsuka merah makngah..hehe..tp ramai yg kata pucat pkai lipstik warna 2...tp da suka punya pasal...ha pasni lehla kaseh plak tru ek...nati dilla attach kad kat blog...kaseh tgk pukul baper k....tq sgt2

Mummy_Sofea said...

salam kaseh...dilla da attach invitation card ckur jambul sofea kt blog....hrp2 free yer 18hb tu...