Friday, October 9, 2009

The Biggest Loser Tv Series


Salam,

Entry ni adalah utk peminat2 The Biggest Loser..

korang mesti suka tgk Biggest Loser kat HALLMARK channel tu yg tiap2 petang kul 7-8pm dia ulang season lama2 pastu hari selasa dia tayangkan latest season n kalau tak silap skang ni season 6.. ..

so dikesempatan ini kalau ada sapa2 yg malas nak tunggu hari2 nak tgk series tuh..pastu yg latest nak kena tunggu hari selasa baru bleh tgk blehla dapatkan dari saya.. kerana

saya ada menjual The Biggest Loser TV series, and offer kali ni adalah FULL SEASON 6 (sedang ditayangkan) & SEASON 7 (yg belum ditayangkan lagi) dgn hanya RM30 termasuk pos.. utk kedua2 season itu.. sgt murah n bleh la tgk ulang2.. bg bersemangat sikit nak turunkan berat.. konon2 la kan..

jangan jadi macam saya.. tgk BIggest Loser sambil makan.. :P

so kalau berminat leh email di mydreamweight@yahoo.com

lupa nak cakap.. CD2 ni anda bleh tgk samada di TV ataupun di PC eh..dua2 pun boleh..

season 8 pun ada tapi ondaway...

ok tu je.. zasssss....

6 comments:

ieda said...

heheheh akak sukaaaaaaaa sgt tgk .. motivate diri .. tapi kan x leh jadi kalau tgk jerk kan dik .. akak tgh plan nak beli trademill atau yg sewaktu dgn nya ..

pilates x leh gi dah skrg nieh .. sebuk sgt .. anak yg kecik tuh tgh melasak giler .. kalau pergi shure akak x leh masak awal .. huhuhu

Unknown said...

best gak ni bagus2....hehe

Dee said...

buat bisnes cd pirate eh..panggil pak polisi..kehkehkeh..

nita said...

amvoiii kooooo..

nnti aku mai umah ko laa aku beli skalii..

kot2 leh dapat kurengg harga lepas ko tgk aku kang..

ehehehe!

rasp said...

me pun suka layan BL nie sambil mengunyah *ihiks*

CathJ said...

adehhhhh.... sakit hati tengok... Jeles sgt lah....