Thursday, October 29, 2009

IKLAN - Gadis ayu hantu!

Salam...

Memperkenalkan ..Amy bg sapa2 yg lum kenal.. adik bongsu saya yg gedik dan degil...


Beliau sgt suka menghabiskan mekap.. dan mmg la ayu comel jek nampak kan.. tetapi....

kalau korang ditakdirkan duduk serumah ngan adik yg bertukar jadi macam ......


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V







macam ni..

or tiba2 dia muncul depan korang macam ni....



takpun buang tebiat pi sergah org dgn rupa camni...


apa korang buat eik???

astaghfirullah... apa nak jadik ngan adik aku ni.. aduhaiii... tapi niat jahatnya utk menakutkan saya semlm sangat gagal.. wakakakka sebab saya da lari awal2 pastu tutup muka ngan bantal...
giler saya dah la penakut..kang termimpi2 kang...bukan dia nak kejut.. dibiarkan jek hahaha....

sekian cerita gadis ayu hantu... tunggu episod yg ke-2 esok...

7 comments:

Pakcik Mamau said...

uiii..!mule2 pakcik cam nk jth chenta tgk..skali tgk kat bw tu cam nk terkincit pakcik! ko ni...

Lazyf... said...

omaigod!!!
nice n brilliant make-over...
ske ske ske...
akak leh x mekapkan sy cengginih???
hehehe...

hudadida said...

ehehe..pandai die makeup ;)

dina said...

mak aiii... buleh le dia mekapkan watak citer seram...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

cun adik akak..hehehehehe
tapi jd momok tu lagi cun...kakakakakaka
canggih r contact lense..
mane beli kakak?

Mimy Hamid said...

crazy siot muka amy..mak cuak...tp terror pulak dia ekpressi lukis2 mekap muka dia.....

kAkYaNg said...

keh keh keh