Tuesday, October 20, 2009

Hantu oh Hantu

Hantu oh hantu..nyah ko dari hidup aku..semak jek la..ganggu tido aku jek..

heheh ok saya dah lama nak buat entry pasal hantu ni tau.. kalau korang ingat la..kan saya nak citer pasal umah saya yg kat ipoh tuh berhantu.. and its real ok..angah penah nampak.. ermm saya pun penah nmpak gak tapi tak clear la.. dgr2 jek.. ok b4 citer pasal hantu kat ipoh tuh ni nak cter yg latest sekali...

disebabkan amy gedik dah buat special entry pasal saya ngigau antu semalam..maka saya pun teruskankan cerita gak..hahah padahal ingat nak tunggu balik ipoh nak amek gamba umah latest...

ok ok camnih.. saya ni kan..seorang yg lemah semangat tau.. tersangatttlaaa penakutnya...padahal umah kecik je pun tapi penakut tahap gaban dah.. kalau andaikata mama n adik2 takde umah..n saya tinggal sorang2..sudah pasti lampu emergency pemberian exhubby dulu menemani ditepi katil..wakakakka..sebab apa? sebab penakut takut tiba2 blackout..

and saya ni rajin mengigau.. kalau ngigau besh2 takper la jugak, ngigau jmpa fahrin ahmad ker..jmpa ako mustapha ke..besh la gak...ni ngigau hantu/momok!!! dah byk kali dah...n yg jadi mangsa mendengar saya ngigau si amy gedik laa.. hahah so semlm berlaku lagi igauan saya dikejar momok itu..so kalau korang nak dgr saya ngigau meh jengah Sini ... si gedik sudah buat special entry..mengong sungguh lar..hahaha.. tapi kan...mmg macam real la mimpi tuh.. saya kalau nampak antu tuh bersungguh2 saya sebut ALLAHUAKBAR... pastu dgn harapan amy dapat kejutkan saya dari terus dikejar hantu bodo itu.. tapi amy gedik dengki.. haram dia nak kejutkan... sangup tgk kakak dia kena kejar.. kalau lepas kena kejar kurus badan takper gak..ni sama je gemuk dia..hhaha..

ermm rupa antu yg saya mimpi semlm kan.. ada la macam ni...

pastu bila terjaga dari tido tu kan.. saya tido membelakangi tingkap bilik tau..so terasa2 macam ada yg menjengah kat tingkap..macam ni..

giler la ngeri... ermm hantu yg saya mimpi semlm tu antu pmpuan..pakai tudung..mula2 lawa..pastu lama2 buruk rupa dia..mmg ngeri la...iskkk..

pastu korang ingat tak saya citer yg kat umah ipoh pun ada momok.. haa yg ni kan..angah yg jumpa.. dia jumpa pontianak kat dalam umah tuh.. kacau dia tido.. camni kot rupa cik ponti tuh

cin ponti tu macam seolah2 tembus kat dinding bilik tpt angah tido tuh...pastu dgn mata yg merah tuh merenung angah.. tapi angah ni brutal sket kot.. dia pi cekik antu tuh pastu dia cakap

`` kau jgn kacau aku!! kau jgn masuk rumah aku lagi!! kalau kau nak lepak..kau lepak kat luar jgn masuk rumah aku..ni rumah aku bukan rumah kau!!`` ..heheh taktau la camne gaya dia cakap la kan tapi camtu la lebih kurang angah pi marah antu tu..pastu dia ilang...


uishh nasib baik la bukan den yg jumpa momok tuh.. kalau tak gerenti demam sebulan.. tapi angah mmg demam pun pastu..hehe seminggu beb.. so skang ni..umah kat ipoh tu da lama dah kitaorg tak balik..ntah apa ghupa ntah..makin bermaharaja lela la momok2 itu gamaknya.. isk..

umah kat ipoh tu mmg besar.. endlot.. ada 4 bilik..2 dapur besar.. kalau saya balik sana mmg sah2 nak g dapur kena ajak someone..biasa anak sedara la jadi mangsa..hahah takpun lari laju2.. :P saya takdela gamba latest umah tuh..nati la bebila balik sana nati saya amek eh.. tapi kan.. kat umah tuh dulu ada satu pokok creepy giler kat depan umah.. tapi dah kena potong dah.. org kata kat situ la tpt hantu bertenggek.. wallahualam.. kalau nak tgk gamba pokok tuh bleh klik SINI, amy ada buat entry pasal pokok tuh.. haa bleh la korang tgk umah saya kat ipoh tuh.. mmg creepy.. rasa kalau bg 10K and suh saya balik sorang2 ke ipoh tu sumpah saya takmo..wakakaka..

ok bg peminat citer hantu..or gamba2 hantu bleh la masuk web INI, ada bbyk citer antu.. saya masuk gak kadang2.. tapi tgk dari jauh..takpun suh org lain tgkkan..agak2 tak menakutkan sgt baru saya tgk..kalau tak saya buatbodo jek..haha

tu je la citer hantu saya... mintak2 malam ni tak ngigau lagi..
credit tu uncle google for all the pics.. hehe tak kuasa nak amek gamba antu betol2.. :P

12 comments:

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ said...

tegak segale bulu roma tgk n3 nih..
lom bace agik..huwaaa!!
seram seram seram...
bek jgn bace trussss *cabotttt*

nita said...

aku kan..

mmg cam ko lerr beb..

lemah semangat..

siyes aku tak tipu..

jadikkk..

harus kah aku menunggu dgn lebih lama kat blog ko yg penoh dgn gambar antu nehhh..

owh tidakkkkk okehhh..

papai..

samekom..

macehhh..

Sitie BUm BUm said...

adoi..part kt gamba ct scroll bawah cepat2.. xnk tgk. hehe!! cume baca tulisan je.

Mummy_Sofea said...

waa seramnya..siap ngn pic skali..haram dilla xnk tgk..seramla kaseh

Mummy_Sofea said...

waa seramnya..siap ngn pic skali..haram dilla xnk tgk..seramla kaseh

dakgilachoc said...

salam singgah kak..thanks singgah blog sy..hhehehe..

sy takde lak kisah jumpa hantu ni...mimpi hantu tu pernahla jugak..haha...tp sy ni berani jugakla kot sbb mmg selalu tggl sorg2 kat rumah pun..hehe..just klu tinggal sorg tak berani nk tgk citer hantu...mau mlm tu nanti takleh tdo..kehkeh..

attyfir said...

salam kaseh..huhuhuhhu..kalo jumpa antu betui2 takut wooo..
tp kty ni peminat citer seram..hehehehe

ieda said...

ish2 ko nie dik .. mcm2 lah dah petang nieh ... buat akak rasa x sedap lakkk

huhuhuhu nak kena budak nieh .. duk citer psl mender nieh buek per .. serammm tauuuuu menciii akak

sueanne said...

kak..
xsabar nak tgk umah tue..
mesti bombastic tul la...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Akakkkkk......minggu ni mmg minggu antu keww....baru semalam kakak AJ cite2 antu...AJ lak hr tu,pun same gak...cite2 antu......seriauuuuuuuuuuuuuu

Aimie said...

rumah kalau takde orang duduk memang 'bukan orang' yang akan duduk.. nanti klu balik umah tu kem salam ek kat antu2 tu.. hohoho

Unknown said...

eee takutnyer....