Friday, October 30, 2009

IKLAN - sergah!

mlm semlm lepas dinner, saya tgh sibuk mengklik2 nuffnang kawan2 sesi malam..tiba2 amy kuar dari bilik bertelekung ...tapi berseluar pendek!! sekali tgk2 muka dia.. haaaa sebijik yg macam entry sebelum ni laaaa... kalau tak baca lagi entry tu pi baca dulu eh...klik disini ..

rupa2nya angah dah sms dia suh standby kat lift tunggu nak sergahkan si rose ngan muka momok itu.. konon2 nak takutkan si rose la... meh layan aksi si gedik ini...


gamba sengaja diblurkan... haha takla..gamba jauh ni..gelap..tak on flashh.. masa ni amy tgh tunggu dpn lift.. tak nampak eik muka dia... ermm jap... kita closeup sket..


tadaaaaa ..ni wajah amy dari dekat... haha kalau saya la yg kena..dah kena tampor dah antu ni..

issshh ngeri...

masa ni antu sempat men sms ngan angah.... :P



mama sibuk bg arahan nak aksi macam mana... wakakak


ok dah cun...mama menyorok kat sini ehh..


tunggu punya tunggu..lift tak naik....dan akhirnyaaa....yg ditunggu sudah tibaa....
pintu lift terbuka dan amy menjenguk perlahan ngan menyengih...hahhaha pastu apa lagi rose pun menjerit larr..dgn kuasa jeritan yg maksima... ahahaha sure terkejut jiran2.. si ros disergah oleh amy gedik..




sampai terkencing2 si rose ni haa..sabo je laa...


pesanan utk semua : aksi ini amat membahayakan..so jgn gedik buat kat org len..hahahh

p/s: kalau saya la yg kena..mau domam seminggu....

11 comments:

Cik Wanie said...

YA ALLAH,
blh jadi mcm tue,
kalau kena kat wanie,
rasanya masuk spital,
sbb kena tekanan darah tinggi,
walawei,
LARIKKKKKKKKKKKKKKKKKK

atty's said...

adeh..kalo den kena..mesti masuk icu ..hehehehe

*Miss Geli^ said...

apa kehal sergah rose?besday rose ke??
gilek arr..kalu aku jadi rose, aku humban amy kebawah tau!!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

wahahahahaha.gilos r kak...kalu aj tu,mau sampai mati 10 saat...

dina said...

wrkahkaha... apa le korang buat lawak seram cenggini wei? kalau aku terus pingsan kat situ, kalau tak pingsan pun aku buat2 pingsan, biar antu tu angkat bwk pegi spital... hahahaa

Mimy Hamid said...

hahhaha..kelakar siot..tp seram sejuk aku nengok muka amy...aku nya jeritan mau gegar flat...uihhh jantung dup dap..mmg bisa terkencing lol

Dee said...

hahaha..kelakar tp kalo dee kena..buka langkah seribu..kehkehkeh..

ieda said...

hehehhe lawak lah kan dik ..

kalau akak lah kan .. fuh .. berpelooh sat .. kuar lah peluh tinerrr ... heheheh

Iena said...

amy... sah2 ko mmg sengal kn...
kalo aku jd rose, bkn stakat terkencing... aku terberak kat situ jugak rasenya... pastu suh amy cuci berak tu... sape suh wak tkejut kn...
ahahahahhahaaa...

Alinx said...

hahaha...adehh nakal seyyhhh...kalau lin kena mau nangis beb...hahaha

Lazyf... said...

sopan giler antu tuh kak...
pakai telekung gitewww...
siyes lawak giler...hahahahaha