Thursday, October 15, 2009

Me & My Sister

Salam,

kejap je dah hari khamis..esok jumaat..pastu cuti.. terasa macam baru je lepas weekend.. dah datang weekend balik..ermm begitu pantas masa berlalu.. *sigh*

ermm ni nak citer...dalam family saya ada 2 adik lelaki dan sorang adik pmpuan.. kira saya yg sulong la kans.... adik2 saya semuanya tinggi2 belaka, saya sorang ke kemetot rendah.. maybe ikut mama sebab mama kecik je figure dia.. tapi yg lain2 ikut papa..sebab papa ada darah arab..tinggi2 dan besar..sebab tu amy besar... larikkssss.... hahha mampus dia ngamuk kalau dia baca ni..

tapi kan.. tiap kali jumpa kawan2.. tak kira la kawan2 bloggers ker..especially yg baru kenal la kan..dorang mesti tak caya tu adik saya especially si amy lar... ``eh kaseh...betol ke adik ko ni kaseh..apsal lain muka ni kaseh..`` pastu saya cuma mampu jawab.. `` ala sama je..cuma dia kurus sket...aku gemuk..tapi lawa aku lagi kans..hahaha... jawapan senang nak kaver diri sendiri.. ermm tapi mmg takde iras langsung ke saya ngan amy nih... cuba korang tgk sat.. lain benor ker? ke saya ni anak angkat...ermmm.. tapi kalau anak angkat pun.syukur alhamdulillah saya dibesarkan ngan sempurna n penuh kaseh sayang..hahha tapi takla.. dlm surat beranak betol laa saya anak mama n papa :P


sama ker? ermm..


Sama kot...


sweet den lagi kans? ... haha


kalaula pipiku kecik cam amy..


yang pasti sama je gedik!!


apa2 pun saya sayang adik saya..walaupun dia kadang2 degil!! erkk bukan kadang2 tapi selalu!


kami berkongsi mama yang sama.. :P


Sayang selalu.. sampai akhir hayat..amin..


haa korang dah tgk kans.. lain sgt ke muka saya ngan amy? sama jek kan.. cuma saya lawa sikit dari amy..wakakakak... ok dah..g sambung wat keja.. happy working to all..


p/s: sayangila keluarga kita selagi mereka masih ada disisi kita.. amyyyy buatkan along milo cepat..!! :P

22 comments:

InaAchik said...

babe... ni gambo zaman bila ko korek ni??? nmpk slim ok! tp kalo ni gambo skrg, ko menten make up camni... bleh tertukar ko ngan amy... hahahahhaa... larik sblom amy baca komen ni!

CathJ said...

Wowww.... Pretty ladies in the house...

Hello... Visiting your blog yer... ^_^

Mimy Hamid said...

no wonder la aku first time tgk..dialog aku pun.."eh kasih adik ko ke ni..lawo nya"..ko jgn marah lak kaseh..aku teruja time tu...cam artis pn ada..ehhe..tp kaseh ko ttp comel..mak geram noksss

Kaseh said...

iena : wakakaka gamba taun lepas.. kurus kan aku time tuh..terserlah kelawaan aku..hahha skang jek da makin gebus..tu pun aku tak sedar diri lagi..

cathJ : thanx for dropping by dear..hehe i salu singah ur blog gak tapi tak tingggal jejak..love the entry bout plus size blouse tuh.. :)

mimy : aku dari semlm nak geget ko..heheh..aku lagi comel kan dari adik aku....waakkaka

zn said...

mana ada besar pipi akak...ok jer...kalo nak dibandingkan dgn pipi saya...menten standard kuih pau sepanjang zaman.....hahaha

nita said...

kasehhh..

aku suka baju ko yg kalerr putih tu..

urmmmm..

nak selai, blehhh..

Kaseh said...

noor : tu pipi dulu tuh.. pipi skang hahhaha jgn tanya..kalah pau..

sis_nita : meh g shopping sama2.. aku mmg suka kaler putih..

TopsyTurvyMum said...

adik cantik..kakak comel..sama jer laa...

mesti seronok ada adik beradik perempuan...me jer pompuan tunggal..

gebu's fairy tales said...

ada iras la..lawa2 jeles I

Masviona said...

sebenarnya pd mas klu tgk sekali imbas mmg ler lain tp klu peratikan betul² mmg ada lah irasnya jugak tp yg pasti deduapun cun melecun n lagi satu kaseh banyak ikut muka mama amy agaknya lebih mirip papa kaseh la

ok ada lagi satu benda yg pasti.....yg pasti saya suke kamooooooooo...:)

Kaseh said...

Roxy : alahai jadi pmpuan tunggal pun besh kan..hehe tapi takper..kaseh ada..leh jadi kakak roxx.. tadek hal punya dear..

gebufairytales : ada iras kan.. tapi akak lagi lawa kan..kan kan :p


Masviona : amy badan ikut papa pastu dia cerah sikit..sikitjek..haha..
dan yg pasti... saya suka kamooo jugee dan damia..ehekss..

Unknown said...

kak kaseh,

klu ikut gambar ni & klu muka akak makin mengecik lagi...mmg cantik...lbh cantik pd org sebelah akak tu...klu sy x tengok bdn akak..sy boleh cakap...mmg best tgk muka akak yg mcm arab ni..hehe

ni kata2 smgt utk akak lbh berusaha jd yg lbh baik...:-)

uMMisYa said...

ada iras2 lah muka kaseh dgn adik..cuma amy tu muka nampak cam cina skit kot,,tang idung sama..tapi confirm kaseh ikut muka mak kaseh..hehe

rasp said...

kalo sekali imbas tak nampak sgt adik beradik, tapi bila ditelek2 mmg ada iras sis....

tapi if u see me & my sister lagik lah berbeza tau...nanti i buat posting pasal tu, k...

apa2 pun i lebiu lah!
take care!

Dee said...

sama je..especially tang mata..x kisahlah..janji syg menyayangi..dua2 ada keistimewaankan?

d.a.m.i.q.u.l.a said...

samela kak kaseh...memang rupe adik beradikla.skali tengok pun dah leh tau.mungkin amy ske mekap kot,nampak mcm cina sket mata die

its me said...

cun babe..aku sokak..ape yg aku sokak..tu makan kat mejar tu..nampk sesipi jerkkan..aku sokak gak..make up aku kureng sokak..aku tak reti pakai make up pun...

its me said...

tapi ko ngan amy ko chumel babe...sumpah tak tipu...sebab amy kategori lain plak...die plum plum sikit...ko montoks gitu...mehgkite geng ekkk

AmY-AdLi said...

hamboi22 ... tau la blog along.. semua puji along. kang letak kat blog amy kang.. semua puji amy... wahhahha...

hamboi korang semua.. kemain lg kan...

Lazyf said...

Kak, nmpk kurus la...wink2

ieda said...

akak cayangggg kaseh jugak ..
ermmm cam kembar tau kalau tgk dari wajah .. hehehhe nama punnn adik beradik kannn

attyfir said...

ade iras lah kaseh..cuma kaseh je..bambam cam kty ..tu yg lagi cute tuh..hehehehe