Wednesday, October 28, 2009

STICKY MODE - Mari Makeup Bersama Amy!!!

salam..

Ini STICKY MODE utk...
ermm.. like forever buleh?


wahahaha..tak tak.. sampai.. ermm sampai bila2 saya nak la eh..

entry baru sila rajin2 scroll bawah.. sayang korang semua..

ok ni ada makeup video dari adindaku amy, so kalau korang berminat nak belajar mekap ker..

nak suh amy makeupkan ker.. nak apa2 je la dari amy..bleh la contact P.A beliau iaitu

Saya laarr.. sapa lagi..wakakaka.. hehe takla... contact saya pun bleh bg kawan2 dalam blog ni..or

nak contact si amy sendiri pun buleh.. enjoy the video... :)



7 comments:

nita said...

mak aiii..

meriah tuk laa mekap2nyerr..

urmmmm..

nita said...

beh gak layan nehhh..

ko pandai tak mekapkan orang?

aku nak ko mekapkan aku blehhh..?

huhuhu!

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

wah wah wah...........best nyer!!!
harus buat selalu ni..hehehehe

attyfir said...

beshnya ..tgk org make up ..

Anonymous said...

tannteeek...teruskan buat video mcm ni lagi.sangat memberi inspirasi.

Dee said...

sukanya..nak2 mekap mata smokey eyes tu..

AzilaPalal said...

i like dis video...dh lme cr video mcm nih..=)