Friday, December 18, 2009

live : patung kepala . .


salam. . .tika dan saat ini niat dihati nk melelapkan mata . .baring2 . .pusing2 . .terpandang kepala patung rambut amy ni . . Terkejut den. .

Gamba ni korang nampak terang sbb ada flash, bygkn dlm bilik ni gelap, pastu ada cahaya dr luar masuk sikit thru pintu n nampak byg2 kepala tu . . Ngeri jap . .amy pun satu. . Da praktis buat rambut bkn nk smpan blk patung tu. . .nasib baik dia membelakangkan den, kalau dia mengadap den pastu tetiba senyum kt den mcmana? Lu pk la sendiri hehe. .

Gudnite all . .dan Salam maal hijrah utk semua. . .

5 comments:

rAtu saLju™ said...

wuahaha...jgn biarkan hidup anda diselubungi misteri!

Mia-Ina said...

pergh..ingatkan patung pe muncul kat bilik akka ke...fuh,smgt...nasib ...

salam awl muharam kak

Canon digital slr said...

very nice ! i like it.

LiAnA said...

dan disbbkan itulah ku ni penakut tak berani beli kepala patung buat model tudung huhuhu

rasp said...

dlm terang2 pun ngeri je i tgk...
salam maal hijrah sis...