Friday, July 24, 2009

Kevin ni kan! Dapat la pulak?

salamm

Korang ingat tak Entry yg Ni yg pasal Kevin Zahari Fitness Program tu... awal lg saya da register ..punyalah bersemangat.. pastu siap tolong registerkan utk Amy n Ika.. pastu kan.. ada la seminggu ke 2 minggu pastu Ika bgtau dia dapat reply dari Kevin ttg schedule Fitness program tu tapi saya TAK DAPAT apa2 pun... sedey jek rasa... ye lar org len dapat saya tak dapat padahal saya antar awal2 woo.. so ni kira merajuk la konon2.. hahaha....

Pastu Ika pun dgn baik hati mau ajak saya pegi la sama2..tapi saya merajuk takmo pi.. haha bukanla camtuh.. disebabkan ingat tak dapat so saya pun buat la temujanji ngan member lain nak jalan jalan lupa diet hujung2 minggu kan... pastu.. tiba2 pagi tadi ni cek email tgk2.. ada menda ni.


lerrr... dapat la pulak? last minute nyer invitation.. apa dah takde org nak pi baru korang nak invite aku..ermmm..nak majuk gak ke..nak pi? hahaha..tapi bila tgk agenda2 dia mcm besh.. so saya pun call la Ika.. hahaha kena sebijik ngan Ika..yerla mula2 takmo pi..pastu gatal nak pi.. so rasanya esok saya pegi kot fitness ni.. nak jmpa Kevin Zahari yg encem.. ahaks..

alamak..kena postpone dating ngan Ina... delay kul 4 la babe..sebab nak dating ngan Kevin dulu..lepas dating ngan Ina..nak ikut amy g mekap artis... kat TV9..nak jmpa TOMOK! erkk TOMOK? hahaha..ya ya saya mau jmpa Tomok sebb tomok kiut...


p/s: magic kan..kalau sekali jumpa Kevin..exercise lebih kurang..pastu slim.. haha karut!

10 comments:

Unknown said...

TOMOK & KEVIN my fav...ko kem salam sayang kat depa bdua yer...hehe

Balun amik gambo bnyk2 tau...mesti aku terguling2 jeles tngk gambo ko dgn diaorg...hehe

Lazyf said...

akak, sy slalu jumpe Tomok kalo dier xder show kt memaner...skali ngan Isma n Abg Zul (ex-2 by 2) tuh...hehehe

Kaseh said...

Posh : insyaALLAH nati aku kem salam kalau aku berani nak bergambo ngan dia..hehe aku kan pemalu..

Lazyf : waaaaaaaa jeles.. nati jumpalagi kem salam kat tomok ngan isma tau..akak suka sgt kat isma tu n tomok comeyyy

AmY-AdLi said...

sejak bley la along suke tomok n isma.....

Kaseh said...

amy gedik : hahaha sejak tomok nyanyi lagu syafinaz n sheila majid n sejak dia jd millionaire!!! Jumpa sok mau bgambo dkt2 hahaha gler :p

Unknown said...

pergh...kak kaseh dpt pegi ek..tahniah..tahniah

wat workout betul2..wah, rambang mata ni tgk laki hensem2x..haha

amy.abdul.aziz@gmail.com said...

out of topic...

kaseh nanti buzz kat YM bila2 free, ada benda nak confirm balik pasal tee

Diana Ishak said...

rajinnya exercise....

watie said...

salam ziarah.. tumpang baca :)

nita said...

waaaa..
kevin encemmmm..
suka aku nengok dia..