Friday, July 17, 2009

Contest From Posh

Salam..

yaa saya nak join contest yg posh anjurkan..nama contest tu.. `Contest Senang Jer`` hehe mmg kiut contest tu..so saje cuba nasib..kalau korang nak ada idea apa jawapan dia sila bgtau saya eh..leh kongsi hadiah..*wink* hehe ok saya copy paste syarat2 dia eh..

``Disbbkan kejadian semalam..fobia aku pun alhamdulilah akan beransur kurang sikit... so aku dgn sukacitenyer mengumumkan utk buat "CONTEST SENANG AJER" amacam ada berani...hehe..actually mmg dah nak buat contest ni...tapi ramai yg buat so kasi laluan kat kengkawan dulu...
Akunyer contest ni senang ajer...tak yah korang nak p cari tok nujum ker...tok mohker...tak baik kurafat...doser...

Apa korang perlu buat just teka apa siTUCENG tu dok skodeng kat TV tu??? Jawapan mesti apa benda tu & warna benda itu...ada faham....yeye

Siap kasi hint lagi...kalu korang follow aku mesti tau apa..
Memang kegilaan aku mende ni...ada jer update ttg mende ni...guess what...ko perahlah otak korang...korang ingat aku senang2 mau kasi korang menang....ooo tidak..hehe


Syarat2 dia adalah :

1.Mesti konpom follower POSH76 - aku mmg dah lama follow ko posh... :)
2.Korang tah yah ler nak buat sticky2 mode tu - aku tak reti pun camne nak buat sticky mode
3.Satu entry saja dibenarkan..lebey2 rejek - alahaii kalau aku tak sure ngan jwpn yg 1st caner posh?
4.Kalu didapati lebeh dari satu penyertaan mempunyai jawapan betul...sumer2 yg betul aku bg hadiah... - aku salah sorang pemenang la tu..takpun aku sorang je yg menang. ( fuhh tamak) hehe


TEMPOH PERADUAN: 17/7/2009 to 19/7/2009

TARIKH TUTUP: 20/7/2009

PENGUMUMAN PEMENANG: 20/7/2009

Mudahkan??? sila2 lah menjawab...jawapan tulun letak jer kat komen aku.letak tmpt lain cancel..hehe

Psstt: Hadiah rahsia sbb utk pompuan nyer mmg aku standby tapi kalu yg menangnyer laki takkan aku nak kasi hadiah pompuan nyer barang....cubalah mana tau ada ONG...hehe...


p/s : saya dah join.. meh la join ramai2.. :)


1 comment:

Unknown said...

beb ko kena paste balik...aku sudah modified...hehe...anyway thx sbb tulun pomot contest aku...hehe