Friday, July 17, 2009

Relax & Easy

Salam..

Thank god its Friday...esok cuti..lusa cuti..tulat cuti.. beshnyaaa.. so malam ni nak update blogku yg dah lama sunyi sepi..



bersawang dah..hehe.. nak selesaikan utang2 tag..tak byk pun..satu je..tu pun tak terbuat aritu..sebab very the busy..so mlm ni...nak buat semua tu..pastu nak jenguk blog kawan2... phew.. oleh itu..


berbekalkan Iceblended Coffee Starbucks..(suh amy belikan tadi) ..bukan ku lepak kat starbucks yer.. giler haper malam2 nak kuar lepak sowang2..hehe dan ditemani oleh..

tucen2 ku yg comel.. dari bawah.. suri, star, shiro and kecik.. (suri , star and shiro tu adik beradik.. si kecik tu adik tiri..sesat..kitaorg bela..tu yg dah rapat cam adik beradik betul lak..b4 ni garang2 je dorang ni ngan si kecik..)

tapi kejap je leh duk lam umah..jap lagi ku halau duk luar.. (jgn salah sangka eh.. tpt dorang kat luar tu pun seselesa cam dlm umah..hehe cuma kalau biar dalam umah nati ada la bau2 yg kurang menyenangkan..dan esok pagi2 nati kena pekakkan tinger dgr mama jerit bau taik kucing ke air kencing kucing ke.. sebab konon2 nati ilang bau wangi potpouri mama tuh) haiyaa... so diluarlah mereka malam ini yer..

dan mudah2an saya akan sempat mengupdate apa yg patot dan tidak MENGANTUK.. haha..ehh lupa lak.. blog TBL lagi mau hapdet.. haha...oleh itu.. tidak ada sapa2 dibenarkan kacau saya mlm ini.. chewahh macamla ramai sgt yg kacau.. :P


see see tucen pun mau berblogging... weeeeeee miau!..

ok wish me luck.. ermmm.. mata dah nantok.. :P

4 comments:

sis_nita said...

tucen tu tulun ko hapdet blog ehh..
comey2 tucen tuhhh..

Mia-Ina said...

lama dh menunggu entry best dr pemilik blog ni..huhu..

tp faham kak kaseh sbuk..tabik sgt le organize TBL kan

pepun kak..good luck

eei akak pn peminat kucing sama posh ek.hehe

POSH76 said...

pandainyer tuceng2 tu tido cam tu...kiut sgt...hehe

bg ler aku sekor..hehe

POSH76 said...

pandainyer tuceng2 tu tido cam tu...kiut sgt...hehe

bg ler aku sekor..hehe