Thursday, July 16, 2009

I`m Back..


Salam..

haiii.. lamanya tak update blog....Sangat busy di ofis n kemalasan melanda pun ada..
ada byk nak share citer sebenarnya...takpe..satu2 eh2..

nak mulakan yg mana dulu yer..

1) ok citer pasal diet.. so far alhamdulillah..last week turun..walaupun tak byk tapi still turun..
esok weigh in day..tadi timbang macam naik balik...hopefully esok turun la balik...letih woo berat tak stabil..tapi sejak challenge baru ni...it helps a lot..ye la..TBL challenge kali ni calorie counting.. so kena kira baper kalori kita mkn n baper kalori kita bakar..so senang nak tgk..cukup ke tak apa yg kita bakar kalori tu utk achieve target..tapi minggu ni agak slow sikit la..maklumla baru nak start kan.. anyway harap2 pasni turun lagi byk...

2) Ni citer da lama tapi saje nak share... last 2 weeks my birthday kan.. ada yg tanya hadiah apa saya dapat.. alahai.. ok 1stly thanx to Noor for the beautiful tudung... akak suka pink kaler dik..tenkiu so much.. :)
Dok citer kat noor..pakai shawl licin asyik melorot jatuh kat pipi..tup2 dapat hadiah tudung dari Noor..tenkiu eh dear...tudung ni mmg senang nak guna..sarung je..siap da ada awning..hehe

pastu haa Noor tanya apa CH bg utk besday eh.. ermm.. rasanya dalam family dan kawan2 rapat semua dah tahu apa yg palingggg saya suka.. termasuklah CH ni ha..(biasalah bang..nak kawen kena tahu apa ayg suka kan hahah)

ok CH bagi parfum..dah dia tahu saya mmg hantu parfum..jadi dapatla apa yg diidam.. Bvlgari Omnia, a beautiful card n few shawls.. thanx syg..

Bvlgari Omnia - sgt besh bau dia..

Shawls.. beli kat blog Amy..hehe saya pilih..CH bayar.. kira ok la kan.. anyway mmg lawa..

Then mama lak bg Parfum gak.. haiyaaa.. da namanya hantu parfum.. dapatla parfum..


Bvlgari Rose.. actually ni my fav parfum.. dari dulu suka.. bau dia sgt mabeles..kalau lepas g toilet pastu the next person masuk sure dorang dah tau saya yg masuk b4 tu..hehe nampak tak beza kaler botol tu.. yg gelap sikit tu botol yg lama..EDP.. yg mama bg tu EDT ...tu yg cair je ghupa dia..tapi takper..bau tetap sama cuma EDT tak tahan lama sgt bau dia..anyway thanx mama.. love u.. (yg lain2 tu antara parfum yg currently saya suka.. saya mmg suka collect parfum, next entry la eh citer pasal parfum)

Then .. and mmg tak sangka pun.. saya dapat hadiah dari my boss.. alahai.. sgt terharu woo.. pastu dia bg lak yg den suko...


parfum lagi...tapi vapouriser je la..den tak kesah janji wangi..Ralph lauren lagi u.. Romance.. mmg tersgtla sedap bau dia..CH suka.. :) anyway thanx Kak syam.. taun dopan jgn lupa bg lagi eh.. :P

and finally saya beli hadiah utk diri sendiri.. and saya sukaaaaaa sgt..

tadaaa....

Brooch dari ZEL, i tell u la kan..brooch dia mmg lawaaaa.. lebih lawa dari dalam gamba yg korang tgk dalam blog tu.. pegang real dpn mata mmg sgt cun..nak tgk eh brooch dia.. next entry eh.hehe..

and ada satu lagi yg saya beli utk diri sendiri tapi tak sampai lagi.. nati dah sampai baru la update ok...

so kesimpulannya.. besday taun ni syukur alhamdulillah sgt besh... mudah2an panjang umur utk sambut besday taun dpn lak..amin..

kayla eh.. sambung next entry.. tunggu..


p/s: TBL challenge kali ni punya hadiah bg parfum pun ok kan? apa pendapat korang? :P

4 comments:

nita said...

waaa..
meriahnyerr hadiah2 ko..

hmmm..
mmg sengal jer kalo berat badan naik turun.. kekadang leh sress wooo..

anyway, keep on diet okehh.. musti bolehh tuhh..

ieda said...

eppy belated bday dik .. ermm banyak dpt adiah tuhh .. akak lak yg teruja ..

heheh ader minyak wangi layie

zn said...

sik baik akak suka tudung yg saya bg tuh...hehe.....saje bagi semangat utk akak yg baru pakai tudung....

Unknown said...

bestnyer dapat bnyk hadiah...hehe..i like perfume too...sajer jer mau kasik tau...next year wanyer bday...hehe