Friday, July 24, 2009

Jalan Jalan Lupa Diet - Nachos Nachos

salam...

Apakah `Jalan Jalan Lupa Diet?`

hehe tu kira macam Jalan Jalan Cari makan la.. tapi version saya kena tukar sebab saya kan konon2 tgh diet..hahha..sabo je la.. nak diet tapi nak makan gak..dah tu camne.. bak kata zel.. bila berat naik mula meradang tapi time makan tak pulak meradang..

ok Jalan Jalan lupa diet kali ni saya pegi Nachos Nachos ngan famili.. last 2 weeks rasanya.. nak update tak terhapdate.. saya mmg penggemar Nachos2 ni sejak study dulu.. konon2 la kan.. masa kat US dulu dok pulun menda alah ni..so bila balik mesia teringin2 la pulak.. ada la jugak penah mkn kat Road House grill, Jln Ampang.. sedapp..

tapi pada satu ari di ptg ahad..tgh2 syok lepak2 baca blog member n masa tu saya tgh baca blog Posh76 tetiba terpandang ada satu link blog ni.. klik2 tgk.. Owner Restaurant Nachos Nachos! mmg tak sangka la kan.. happy n terkejut pun ada..abih da nama pun fav food...tup2 ada kat mesia of coz la jakun sikit.. so saya pun gigih la amek no owner..Amelia nama dia.. sms tanya Ame kat ner sebab ingat bleh jmpa terus..tapi dia tak available sebab masa tu dia celebrate besday anak dia..takde rezeki nak jumpa Ame..

so saya pun terus ajak adik2 n mama kuar..dan dan tu jugak suh mereka2 bersiap.. sanggup tu dari kajang g shah alam..ok kira citer seterusnya ni saya kidnap dari blog adik saya .. Amy... sebab den malas nak upload byk gambo.. sbb aritu pun amy je yg byk amek gambo..hehe layan citer amy ni ehh..oh ya amy nyer version JJCM adalah `Jalan Jalan Gendutkan Badan` haha..

-------------------------

Last week petang2, tiba-tiba along keluar bilik cakap " Siap2 semua, kita pergi shah alam makan Nachos"
Aku dah macam, erm.. gila ke hape along ni?? Dah petang2 baru nak keluar. Ingat main2 je.. rupa2nya betul. Susah betul ada pmpn pregnant kat rumah, mengidam je manjang. Hahhaha !

Maka siap2 semua, menuju lah ke shah alam yall !!

We went to NachosNachos yg dekat SACC Mall. Serius pusing2 dalam tu tak jumpa mana kedai nya. Terpaksa buat muka tak malu tanya dekat Nandos. Haha !

Kedai kecik je. Patut tak jumpa. Ade surang budak dia rambut Afro !! Haha !



Menu~
Promotion ~


Mango Margarita ~
RM6.90
Margarita?? wah wahh... masa kat rumah along cakap nak minum margarita, aku dah mula la
" heekkkk.. pejadah minum margarita.. x bley x bley ".. oh rupe2 nye non alcohol.. ngehngehh..

Strawberry Margarita ~
RM6.90

Nachos Chilli Beef ~
RM11.90
*Sedap!*

Funtastik Nachos (Combo) ~
RM16.90
*Mantap!*

Nachos Traffic Jam ~
RM14.90
We ordered Nachos Hawaian Chicken sebenarnya. But after bandingkan dgn gambar and description die. They gave us Nachos Traffic Jam ni haa. Bantai saje laa..

Hot Cheezy Fries ~
RM10.90
*gemok!*

Tortilla Salad ~
RM11.90
*Salad????????*

Quesadillas (Chicken) ~
RM14.90

Brownies ~
RM 1 for any purchase from Entrees section.
Masa Brownies sampai, rasa nak tergelak je tengok. Along sempat cakap dekat budak tu.
" Besar betul Brownies ni dik "
Haha !

Total RM135.19
Tak mahal sangat makanan dia.
Worth it la if siapa2 teringin nak makan Nachos.


For more information, u guys can browse thru this site --> http://nachosnachos.com/

----------------------

overall i love all the food.. will come back for more... bila la tu eh.. jauh arr nk g shah alam.. hehe malas nak drive yg sebenarnya..tapi natila tunggu CH datang leh bawak dia g sana.. :)

itu aje la citer Jalan Jalan Lupa Diet saya kali ni.. sehingga ketemu dilain entry.. byee..


p/s: tiba2 teringin nak nachos ni..uwaaa..
oh no kaseh.. diet diet!!

9 comments:

sueanne said...

byknye makan2 sis..
abis le diet tue..heheh..
tp xpela sekali skala makan..bukannye slalu kan??..kan??..
ke slalu????..:p

Kaseh said...

Sueanne : haha tu la pasal.. makan2 tu je da hilang diet seminggu.. penuh ngan cheese.. bila la akak nak bertaubat ni....uhuks..

CintaHati said...

nanti kita pi eh.. Brownies, hot cheezy fries sangat menarik.. yummy!!

nita said...

kasehhhhh..!!

hengattttt..!!

ko tuhhhh dietttttt..!!

hengatttttt..!!

diet tu ko yg nakkkkk.. bukan ahmad albab yang nakkk.. tapi ko yang nakkk..

hahahahahahahaha! (gelak bergema-gema)

Unknown said...

ko ni betul2 buat aku lapo tau...beb dia nyer food very healthylaa...tak gumuknyer...hehe

better dari makan fast food...hehe

weekend ponteng takper...nak siksa diri cam nak giler buat per..hehe

Kaseh said...

CintaHati : hehe ok ok nati kita pi.. ayg belanja..abg bayor :P

Sis NIta: aku kan jalan jalan lupa diet.. harusla lupa diet kejap.. ko gelak bergema da blog aku...haha kang aku nak bom blog ko lak..

Posh : tu laa food dia mmg besh n tak byk kalori pun.. harus repeat.. thanx to ko gak..sebab kalau aku tak jengah blog ko aku takkan jmpa blog Ame dan aku takkan jmpa NACHOS2 yummy..

Unknown said...

taubat kak..jg kak...adus..hancus kang diet selama ni...cheese tue

Amelia Khalik said...

Kassehhhhh...cayang kaseh..tq dear for visiting my Nachos. btw kaseh dok mana? cos i have one more outlet kat KD..aper kata the next time nak dtg u let me know awal2..blh bagi discount..hehehe

eazlye said...

aRgghh..nk naNcHos gaK..my faV fOod..naNcOs naNcheese....