Friday, July 17, 2009

Contest From Ezreefa

salam..

hahaha baru je saya post tentang contest dari posh..ni ada satu lagi contest..waa manalah tahu rezeki hari jumaat ni kan.. ok jom kita tgk giveaway kali ni plak... mcm biasala saya copy paste gak syarat2 dari tuan punya blog.. ezreefa...yummehh...



Ni percubaaN pertama aKuh tuk uaT giVe awaY nih..hOpe ader Lar joiN ek....
give awaY aKuh nih berupa 3 jenis kek Lapis sarawak berperisa pelbagai..terpulang lar pada pemenang nk pilih 2 jenis perasa aper..

tp yg aKuh tunjuk kat dLm pic nih, bluberry, asam masin n swiss roll..

berharga >RM75.00 di semenanjung
peRcuMa uNtuK anDa!!!!


caRanyer sGt mudaH..mudaH daRi biasa kot..
1. tuLis kat komen nape koruNk nk menang??pastikankomen koruNk akaN terUs Link kat bLog koruNk yerk...
2.Letakkan pic kek Lapiz yg sedaP ini kt dLm posT koruNk..
3.komen kat mana2 posT akuh sekurang-kurangnya 3 komen kat mana2 [Tp kene menTioN kaT shOut box yg koruNk koMen kaT maner k...]

iTu saja sYarat2nYer..mudaHkan???
pe Lagik..joM joiN......

ok saya nak tambah sikit tentang giveaway ni.. saya sebenarnya mmg pengemar kek lapis sarawakkk.. mmg sgt suka..esp yg pandan chocolate.. pheww..sgt mabeles...blueberry pun sodapp.. da lama nak beli tapi mahal sgt.. arituh masa jalan2 kat giant ada la beli yg kecik saja nak lepaskan mengidam mkn kek tu..tapi nak tau baper rega dia..RM18 ..kecik jekk..ada la besor kotak pensil anak buah saya..:P tapi mahal2 pun saya ada angan2 nak jadikan kek lapis sawak ni wedding doorgift masa saya kawen nati.. alaaa berangan jek...ada rezeki lebey sok buleh la.. ok utk ezreefa.. akak nakkkk sgt kek ni..tak kiraaaaaaaaaaaaa!!! ok nak g komen kat blog ezreefa jap.. tu je syarat2 dia..sonanggg...

1 comment:

eazlye said...

sabaR kaK..sabaR...aKak kan nGh dLm tHe biggesT Losser...hehehehe..hurM, akaK berminatker nk uat door gift nih..sy Leh jdiK pembeKaL..