Friday, July 31, 2009

My Lucky Visitor :)


salam..

cakk....hehe..saja nak ceriakan diri selepas tak puas hati ngan diri sendiri yg terlebih mkn harinih..

maka.... saya ingin nak bg hadiah.... ala bukan apa pun..cuma appreciation gift bg pengunjung blog saya yg tak seberapa ni...


ok utk dapat hadiah kena jadi pengunjung yg ke 10000 ok.. la ni kalau tak silap dah 9966.. ada baper org jek lagi nak capai 10000.. so kalau korang takde keja nak buat tuh.. pandai2 la bajet timing bg jadi org yg ke 10000 visit blog ni..

kalau ada yg lucky tuh.. print screen anda eh.. sebagai proof yg konpom anda yg jadi visitor ke 10000 tu.. pastu email la kat saya.. mydreamweight@yahoo.com

nama :
alamat:
nama blog:
no fon:

ok tu jek... hehehe

goodluck..n thanx for visiting.. luv u all..


p/s: den konyang.. nak buek apo pasni eh? sit up?

9 comments:

Diana Ishak said...

wahhhh...siap ada contest lagi okkk.

Kaseh said...

GreenApple : wakakaka d, saje je akak gedik nak suka2 ati kaver diri yg dah mkn byk arinih..tapi takde sapa pun email ni ha..takde pemenang kot.. :P

MeL said...

ala..da terlepas pulak :( cpt je da 10 031 huhu

sueanne said...

alaa siss..xaci nihhhhh...
singkat sangat contest ni..
nak baca pun xsempat..hahaha

psst : terkebil2 mate kite kak..
10,000 ke 100,000..geggee..

InaAchik said...

ntah hape2 la ko ni... org sound ler awal2... leh aku wak strategi terperinci utk menang contest ni! ni... buka2 jer dah lebey dah... xder can aku nk menggondol hadiah!

PFS6450 said...

saper yang menang sis?

Unknown said...

sedey tak menang...tak kire betul kata iena kasik tau ler awal2 leh aku bertenggeh 24 jam kat blog ko..glemer tull ko dah ada 10k..bagus2..hehe

PFS6450 said...

tuh la pasal, cis! kalo ku tahu, haku pun bertenggek gak kat sinik >:). kuang kuang kuang!

Kaseh said...

Mel : haha takper nati ada yg lain menyusul..


sueanne..: lahai hehe nati akak buat lagi ok yang..

iena : wakakakaka mmg saje taknak kasi ko adiah kot :P

pfs : takde sapa pun email kat akak..takde org perasan la kot.. takpun yg kena tu anon..


posh : lahai... takpe nati2 aku buat lagi..